Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 25 de enero de 2011

Liébana, tierra pa tornar




N´Ast: Dícennos dalgunos collacios que con lo que contamos na cabera entrada casi da llercia dir p´allá. Nada más lexos de les nueses intenciones. P´amosar que la cosa ye un fechu puntual que pue pasanos en cualisquier llugar y que paga la pena averase a esfrutar d´esta tierra hermana, ponemos otra estaya de la caminata, que fizo que tou quedare nuna prestosa anécdota y que guardáremos pa nos lo guapo, que xunto al cocíu lebaniegu, el tostadillo, los oruxos y, por supuesto, les sos milenta tradiciones, facen que temos d´alcuerdo dafechu col so slogan: Liébana, tierra pa tornar. ¡Y claro que tornaremos!
En Cast: Nos dicen algunos amigos que con lo que contamos en la última entrada casi da miedo ir para allá. Nada más lejos de nuestras intenciones. Para demostrar que la cosa es un un hecho puntual que puede pasarnos en cualquier lugar y que merece la pena acercarse a disfrutar de esta tierra hermana, ponemos otra parte de la caminata, que hizo que todo quedara en una simpática anécdota y que guardáramos para nosotros lo bonito, que junto al cocido lebaniego, el tostadillo, los orujos y, por supuesto, sus mil tradiciones, hacen que estemos de totalmente de acuerdo con su slogan: Liébana, tierra para volver. ¡Y claro que volveremos!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

...los pueblos,los alcornoques (sin segundas),los robledales, los hayedos, los pastos, las procesiones, el pan, las cerezas, los monumentos, Santo Toribio..., los Picos de Europa y, ahora, los osos.
Ricardo.

Sara dijo...

Que fotos mas guapas! Sigue así!
Un abrazo!

Anónimo dijo...

Nada Ricardo, ya sabes que no tienes que enumerar munches coses, vuelvo disparáu¡¡¡¡¡ en Junio veremos...
Gracies Sara, que me lo digas tú un alago, que vien de una profesional.
Jose