Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 8 de junio de 2010

Una pumarada didáctica







N´Ast: Delles vegáes, la xente más anónima ye la que más merita´l nuesu reconocimientu. En Sanzornín (Puelles, La Villa), nun de los nuesos voleos ciclísticos, atopamos esta guapa pumarada con un lletreu na allambrada: “sedrá´l nome la finca”, cavilgamos, ná raru. Pero siguimos güeyando y resulta que tolos lletreros lleven nomes estremaos. Entós, cayemos nel detalle: el bon señor o bona señora, punso ¡la triba de manzana que tien cada filera d´árboles! Una bona manera de deprender a conocer sobre´l terrén los tipos llariegos d´esta fruta y hasta pa saber como ye una planta del foriatu kiwi. Una entamadera que merita un premiu. Lo qu´igual ye munchu pedir sedría ¡el poder prebales!
En Cast: Algunas veces, la gente más anónima es la que más merece nuestro reconocimiento. En Sanzornín (Puelles, La Villa/Villaviciosa), en uno de nuestros paseos ciclísticos, encontramos esta bonita pomarada con un letrero en la cerca: “será el nombre de la finca”, pensamos, nada raro. Pero seguimos mirando y resulta que todos los letreros tienen nombres diferentes. Entonces, caemos en el detalle: el buen señor o buena señora, puso ¡la clase de manzana que tiene cada hilera de árboles! Una buena manera de aprender a conocer sobre el terreno los tipos autóctonos de esta fruta y hasta para saber como es una planta del forastero kiwi. Una iniciativa que merece un premio. Lo que igual es mucho pedir sería ¡el poder probarlas!

2 comentarios:

Casía dijo...

se agradece ver gente con iniciativa

Adivín Serafín dijo...

Pola presente, convídote a la espublización nel blog d’un llibru que va podese lleer de baldre. Trátase de “Orbayu Seco”, un llibru de 101 microrrellatos, dos d’ellos espublizaos pola Acadamia de la Llingua Asturiana na so revista Lliteratura, y va facese’l 21 de xunu. Hasta entós, fáese una cuenta atrás espublizando un microrrellatu por día nel blog. Espero que te preste y que lo espardas.

Blogsaludos