Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 11 de octubre de 2011

Cinco meses ensin amor

N´Ast: Fin de selmana aprovecháu pa dar una vueltina pol Sueve y, na fastera alta, atopámonos con una vieya conocía: la tudanca del cordal. Y lo curioso ye que dempués de casi cinco meses entovía nun venció la rocea de les sos vecines vaques roxes llariegues que la miren a distancia. Claro, igual tres los cambeos políticos nes autonomíes cola marcha d´Areces y, sobre tou, de Revilla, fueren un pasu p´atrás les rellaciones cantabro-astures... Siguiremos informando.
En Cast: Fin de semana aprovechado para dar una vueltina por el Sueve y, en la zona alta, nos encontramos con una vieja conocida: la tudanca de la sierra. Y lo curioso es que después de casi cinco meses todavía no venció la desconfianza de sus vecinas vacas “roxes” autóctonas que la miran a distancia. Claro, igual tras los cambios políticos en las autonomías con la marcha de Areces y, sobre todo, de Revilla, fueron un paso para atrás las relaciones cantabro-astures... Seguiremos informando.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Esti fin de selmana habrá que volver al Sueve.
El viernes 14 (octubre) empiecen les xornaes del Sueve, en Colunga (Casa de cultura y Sala Loreto).
Les xornaes empiecen fuerte, con una guapísima proyección del llastrín Anselmo, que conoce tan bien el Sueve como la mar y sus pexes.
A explicanos la teyera vendrán unos franceses. Ignacio Abella presenta esta película.
En la casa cultura se exponen, durante toa la selmana, les fotografíes presentaes al concurso. Casi cuarenta.
P'al domingo podemos dir a caminar. Entre les fotos de Anselmo y les fotos del concurso, encontraremos mil sitios que descubrir.
Quizás tropecemos la tudanca, ya con amigues...
Ricardo.

Anónimo dijo...

Pues por ellí pasaremos, qu´esi Anselmo pon unes semeyes d´espatarrar¡¡¡¡... pero de xuru que nun tien la tudanca je je je. Home¡¡¡ y eso, a ver si tien ya collacies... seguiremos el tema
Jose