Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 6 de abril de 2010

Tradición y progresu


N´Ast: Otra vegada qu´atopamos tradición y progresu reñíos. Si va un tiempu fue l´aleru d´un horru lo qu´estorbó pa enanchar la carretera (pica-y equí), n´esti casu ye un pegoyu lo qu´esapaez pa dexar pasu al galipote: un pequeñu apañu y a correr, que lo importante ye´l futuru, non el patrimoniu. Ante ésto, una entruga y un xuegu pallabres fácil: n´Asturies ¿tenemos un futuru ensin patrimoniu? o tamién ¿un patrimoniu ensin futuru? Nagüemos que nun seya asina.
En Cast: Otra vez que encontramos tradición y progreso reñidos. Si hace un tiempo fue el alero de un horreo lo que molestó para ensanchar la carretera (pinchar aquí), en este caso es un "pegoyu" (piedra de sustentación) lo que desaparece para dejar paso al alquitrán: un pequeño apaño y a correr, que lo importante es el futuro, no el patrimonio. Ante ésto, una pregunta y un juego de palabras fácil: en Asturias ¿tenemos un futuro sin patrimonio? o también ¿un patrimonio sin futuro? Ansiemos que no sea así.

2 comentarios:

Lluis dijo...

Jose Antonio , gracies por tolo que faes nesti blog .Prestame enforma que tea en Billingüe (creo que ye un aciertu) . Pero sobre too gracies pol trabayu que faes que ye muncho y bono .

A mas d'ello , gracies al to blog , descubri otros , como'l de Bernado Busto o'l de Toral , tamién perbonos.

Un saludu

Anónimo dijo...

Siempres los digo: gracies a vosotros porque vos preste, faíme´l trabayu más afayaízu. Y lluego, gracies a los sabíos conseyos de bonos collacios que ficieron que´l partu fora "presentable", ente ellos Super-Bernardo Busto, mayestru blogueru La Villa, Vicente Rivero, que tuvo la bona-perbona idea del billingüe, Gonzalo Alonso, que ye´l que me fizo entender como furrulaba el tema y los botonucos y mui especialmente a Carmen, llastrina de pro, y Ricardo, la persona que más sabe de Picos, qu´escuquen per ehí pa dame idegues pa buscar temas y crítiques y "coscorrones" ,cuando nun lo faigo bien, los vienres delante d´un café. Ellos tamién lo faen posible. ¡A ver si vos sigo enganchando!
Jose Antonio