Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

viernes, 18 de junio de 2010

Con madreñes y a lo lloco

N´Ast: Tiempu de semeyes con agua hasta´l piscuezu. Pero por ver dalgo lluz ente les solombres, queremos amosar una cara más prestosa d´esti temporal: mentres dalgunos andamos con cachusques rescatando lo que podemos, otros aprovechen a llucir esi calzáu tan ancestral y tan nuesu que son les madreñes. Como diríe un modernu a la cabera, n´esti casu son de lo mas “COOL”: Cómodes, Operatives, Oportunes y Llariegues.
En Cast: Tiempo de fotos con agua hasta el cuello. Pero por ver algo de luz entre las sombras, queremos enseñar una cara más amable de este temporal: mientras algunos andamos con catiuscas rescatando lo que podemos, otros aprovechan a lucir ese calzado tan ancestral y tan nuestro que son "les madreñes". Como diría un moderno a la última, en este caso son de lo más “COOL”: Cómodas, Operativas, Oportunas y “Llariegues” (autóctonas en asturiano).

4 comentarios:

Unknown dijo...

Tienes toda la razón! Has dado un nuevo sentido al termino cool! desde ahora me quedo con el tuyo!
Un saludo!

Toral dijo...

operatives, diz que operatives!!! ajaj

que bueno toño!!!

oye por yo se de un que diba de bata blanca y cachusques hasta el corvillon, ehhhh ajajjaja

un abrazu nin

Anónimo dijo...

Hombre, ye que lo del otru dia.... pa traxe de neopreno y tabla de surf¡¡¡¡ en sitios nun se pasaba ni de cachusca, teníes que ir con altes de eses de pescar (el mi garaxe por ej.). Pa sitiaciones como les del paisano de la foto, insisto, son cool: salir de casa en zapatilles, calentín y ponense rápido. Sara que sabe del tema, ya ves que ta d´acuerdo¡¡¡¡
Toño

Izatasun dijo...

Esa capilla no es San Blas de Torio?