Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 15 de marzo de 2011

A mal tiempu... bona Naturaleza

N´Ast: L´home´l tiempu da lluvia: nun pasa ná. Aportamos a l´entamu y hai borrina: da lo mesmo. Caminamos y esfrutamos, pero non de les grandes coses alloñaes si non de les pequeñes, de les averaes al pie: paparraxos y anfibios, que deprendemos de los Maestros encamentaos equí al llau, ya encluso de les caprichoses gotes d´agua enriba una fueya muerta. Nun importa´l mal tiempu, el casu ye tastiar otru dí más la nuesa perguapa Naturaleza, la grande y la pequeña.
En Cast: El hombre del tiempo da lluvia: no pasa nada. Llegamos al comienzo y hay niebla: da lo mismo. Caminamos y disfrutamos, pero no de las grandes cosas alejadas si no de las pequeñas, de las cercanas al pie: insectos y anfibios, que aprendemos de los Maestros recomendados al lado, e incluso de las caprichosas gotas de agua sobre una hoja muerta. No importa el mal tiempo, el caso es saborear otro día más nuestra hermosa Naturaleza, la grande y la pequeña.

2 comentarios:

Casía dijo...

Todo tiene su momento, si se sabe disfrutar a mí también me da lo mismo que haga mal tiempo, me gusta disfrutar de nuestros montes, de nuestros bosques....

Anónimo dijo...

Como tien de ser, si señor. Gracies pola visita:
Toño