Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

viernes, 19 de agosto de 2011

La "moza" de la curva


N´Ast: Ye perpopular la lleenda urbana de la moza que fae autostop nuna curva la carretera y qu´al final ye la pantasma d´una muyer que matose nun accidente de coche nesi puntu. En Sotres (Cabrales), tamién nuna curva anantes del pueblu, tienen una torna rural de la mesma hestoria: esta “moza” que pasa ellí les hores texe que texe, a la espera de conductores qu´aparen con un puñaín de perres pa gastar en ropa tradicional. Solo qu´esta “muerta” ye mui viva y déxase asemeyar ná más que dempués de merca-y un par de calcetos de llana. Tou seya por tener una imaxen que ta en desaniciu y pola gayola de ver que los habitantes de les aldees siguen siendo xente campechana y acoyedora pero que va antainando.
En Cast: Es muy conocida la leyenda urbana de la chica que hace autostop en una curva de la carretera y que al final es el fantasma de una mujer que murió en un accidente de coche en ese punto. En Sotres (Cabrales), también en una curva antes del pueblo, tienen una versión rural de la misma historia: esta “chica” que pasa allí las horas teje que teje, a la espera de conductores que paren con un poco de dinero para gastar en ropa tradicional. Solo que esta “muerta” es muy viva y unicamente se deja hacer una foto después de comprarle un par de calcetines de lana. Todo sea por tener una imagen que está en extinción y por la alegría de comprobar que los habitantes de las aldeas siguen siendo gente abierta y acogedora pero que va espabilando.

6 comentarios:

Casía dijo...

Un sitio un tanto peligroso para hacer calceta, pero buena iniciativa, estoy pensando en seguirla en estos tiempos de crisis, respecto a los calcetines ya veras como les sacas partido, para las brutas botas de montaña son los mejores, un saludo

Anónimo dijo...

Lo malo de la lana ye que pica... y encoge¡¡¡¡ Y tienes toda la razón en que viendo la situación acabaremos todos faciendo calceta, pa por lo menos poder vestinos.
Un saludo y como siempre gracies por tar ehí:
Toño

kai51 dijo...

Menos mal que no te pidió los derechos de autor, que la gente últimamente ta muy espabilada.
Un saludo collaciu

Anónimo dijo...

Creo que con la compra calcetera ya vale como derechos. Un saludu igual de fuerte:
Toño

Toral dijo...

literal:

muyer, pueo facete una semeya?

calla, calla fiu..

click click click click

zapatazu al pedal del coche y tallueuuuuu jajajaja

Anónimo dijo...

je je je si, creo qu´esi trucu ya lu emplegaste con esta ¿no?
Toño