Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

viernes, 16 de septiembre de 2011

Fósiles d´altor

N´Ast: Que la perguapa roca caliar de los Picos d´Europa ye d´orixe marín y fae millones d´años taba embaxu la mar ye dalgo difícil de meter na mollera. Pero les prebes faciliten el procesu mental y na meyor qu´atopar estes piedres enllenes de prestosos fósiles na mayada d´Ondón (1.330 m.s.n.m.): estremaes formes y composiciones p´allegría de los práticos, que puen opinar y danos una clase de baldre. Por cierto, estes montañes llucen munchu más fuera l´agua ¡home, ónde va parar! ... y nun solo porque dalgún nun sepa nadar...
En Cast: Que la preciosa roca caliza de los Picos de Europa es de origen marino y hace millones de años estaba bajo el mar es algo difícil de meter en la cabeza. Pero las pruebas facilitan el proceso mental y nada mejor que encontrar estas piedras llenas de curiosos fósiles en la majada de Ondón (1.330 m.s.n.m.): diferentes formas y composiciones para delicia de los expertos, que pueden opinar y darnos una clase gratuita. Por cierto, estas montañas lucen mucho más fuera del agua ¡hombre, clarísimo! ... y no solo porque alguno no sepa nadar…

4 comentarios:

Berto Xuan dijo...

Más de lo mesmu alcontré na xubida al Prau Cortés pela canal de las Grah.as, y sorprende dafechu, pero presta pola vida.

Un abrazu

maluferre dijo...

Yo también encontre fosiles marinos en el interior de Asturias y me sigue pareciendo dificil imaginar que estuviera todo cubierto de agua. Estoy contigo, es más bonita Asturias sin agua aunque llueva mucho. ;-)
Un saludo

kai51 dijo...

Yo tengo encontrado montones de fósiles en la zona de Salas en un sitio que desde luego nadie diría que los pudo haber.
Un saludo

Anónimo dijo...

La pena ye que dieronme´l nome de parte d´ellos ¡¡¡y nun m´alcuerdo!!! hai qu´apuntar les coses... Pero bueno, miraré por tolos sitios que comentáis, que paecen interesantes. ¡¡¡Y que llueva un pocu nun ye malo!!! que vaya verde y guapo que ta tou. Gracies como siempre por compartir comentarios y saberes:
Toño