Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

jueves, 18 de febrero de 2010

Dos n´ún (Dos en uno)





N´Ast: Dos amores n´ún. Eso ye lo nos permiten les nortiaes de frío y ñeve a cotes baxes que tiñen de blanco les imáxenes más queríes que tenemos guardaes nun requexu l´alcordanza. N´esti casu, ye al averanos a Sietes cuando axuntasenos esta pila bones sensaciones: la plaza los horros (en branu, perguapa, equí), esa maraviella etnográfica onde sintimos que somos nos mesmos, vístese coles meyores gales de la montaña ivernal que tantu nos abluquen, esfrutamos y amamos. Una amestadura pocu frecuente qu´esperamos nunca nun escaecer. Completamos la visita con bones vistes de tolos valles de la redolada (sin ñeve, nel bon trabayu de Gonzalo Alonso) y esperando que, como tamos nun pueblu d´"expertos", ¡se nos apegue dalgo!
En Cast: Dos amores en uno. Eso es lo que nos permiten los temporales de frío y nieve a cotas bajas que tiñen de blanco las imágenes más queridas que tenemos guardadas en un rincón de la memoria. En este caso es al acercarnos a Sietes cuando se nos agolpa este cúmulo de buenas sensaciones: la plaza de los horreos (en verano, preciosa, aquí), esa maravilla etnográfica donde sentimos que somos nosotros mismos, se viste con las mejores galas de la montaña invernal que tanto nos deslumbran, disfrutamos y amamos. Una unión poco frecuente que esperamos nunca olvidar. Completamos la visita con buenas vistas de todos los valles de los alrededores (sin nieve, en el buen trabajo de Gonzalo Alonso) y esperando que, como estamos en un plueblo de expertos, ¡se nos pegue algo!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

He visto el blog de Gonzalo Alonso que tiene fotos de un amanecer el Perviyao (barrio de Sietes). Con nieve, con verde o con rojo, es un pueblo muy guapo. Conjuga paisaje, con hórreos (del museo prefiero no hablar) y, ahora, con ordenadores. Y, encima, con nueva carretera.
Eso sí, vacas menos que visitas del cura (una vez cada quince días).
Ricardo.

PD: "bantsise". ¿No puedes verificar con tres letras?

PD2: Código erróneo. Esto es peor que la entrada a la piscina. Ahora "gominmen".

Gonzalo Alonso Monte dijo...

Esta semana estaba el pueblu de expertos nevado también, pero menos que lo de estes fotos; eso si la nieve en muchos casos ye un engorru (por los accidentes y roturas en general) pero, que placer salir de casa dar dos pasos y tirase con el trineo. Cuando estas empapau y congelau, pa casa y se acabó, a calentase y ver la tele.

Anónimo dijo...

Pues como dos buenos sietenses, a disfrutalo. Si ye verdad que tamién tien dalgunos inconvenientes con alguna disgracia pero prefiero ver el llau bonu, que penes ya tien munches la vida. Lo dicho: a desfrutar d´esi pueblu tan guapu que tenéis, en iviernu, primavera, branu y seronda.
Jose