Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

jueves, 2 de septiembre de 2010

La Cruz de Bedriñana



N´Ast: Vamos a rematar el recorríu por Les Mariñes con una güeyadina dende lo altu pa deleitanos con una perguapa panorámica (vese hasta´l Tiatordos). Pa ello eleximos la Cruz de Bedriñana, nel cordal que separtia pol oeste´l valle la Ría La Villa de la rasa costera. D´esta collada teo bones alcordances porque fai años díbamos dacuando a prebar la forma ciclística nes sos dures y pindies ramples. Güei, la carretra ta perfecha de pisu pero los ocalitos tan más medraos, estropiando un pocu´l panorama. Amás, ún va pa vieyu y llega más xustu al coronar, casi ensin puxu pa garrar la cámara ¡coses de la edá! Pa ver un trabayu enforma meyor, pasáivos pol blogue de Sara, bona conocedora de la estaya y, dende llueu, escelente asemeyadora de guapos temas. Y por supuestu, animáivos a conocer en vivo esta ayalga ente cielo, mar y tierra: polo amosao nestes tres caberes entraes creo que merita la pena ¿no?.
En Cast: Vamos a terminar el recorrido por Les Mariñes con una mirada desde lo alto para deleitarnos con una hermosa panorámica (se ve hasta el Tiatordos). Para ello elegimos la Cruz de Bedriñana, en la sierra que separa por el oeste el valle de la Ría La Villa/Villaviciosa de la rasa costera. De esta collada tengo buenos recuerdos porque hace años íbamos de vez en cuando a probar la forma ciclística en sus duras y empinadas rampas. Hoy, la carretera está perfecta de piso pero los eucaliptos están más crecidos, estropeando un poco el panorama. Además, uno va para viejo y llega más justo al coronar, casi sin fuerza para coger la cámara ¡cosas de la edad! Para ver un trabajo bastante mejor, pasaros por el blog de Sara, buena conocedora de la zona y, desde luego, excelente fotógrafa de bonitos temas. Y por supuesto, animaros a conocer en vivo este tesoro entre cielo, mar y tierra: por lo enseñado en estas tres últimas entradas creo que merece la pena ¿no?.

4 comentarios:

Casía dijo...

a mí estas fotos con el mar de fondo siempre me salen torcidas, preciosa foto, precioso paisaje

Unknown dijo...

Hombre!!! Muchas gracias!!! Mira que no parar a tomar un culín....
Un abrazo!

Paulina dijo...

Hola

Me llamo Paulina soy administradora de un directorio web/blog. Muy buen blog de Asturies, busco intercambiar enlaces. Por ello, me encantaría contar con tu sitio en mi directorio, consiguiendo que mis visitantes entren también en su web.

Si estás de acuerdo. Házmelo saber al mail: p.cortez80@gmail.com

Suerte con tu web! :)
Pau

Anónimo dijo...

Gracies a todos pola visita y los comentarios, encantáu de que vos guste.
Lo de las fotos derechas, a mi tamién cuéstame horrores, pero creo que ahora casi todos los programas de descarga de fotos traen una ferramiente pa enderechales, lo que siempre ye una buena ayuda.
Un saludo
Toño