Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

jueves, 14 de octubre de 2010

... y restaurantes de cinco tenedores







N´Ast: Que nel monte tou gusta meyor nun ye negún secretu, polo que si ya tenemos bon xéneru, el resultáu ye´l mayor luxo qu´ún puea dase, y siempres con “mesa” d´inigualables panorámiques. N´Argandobín, ante´l gran Urriellu, gociamos del patrociniu de los nuesos collacios de Panificadora Lofer (Lledíes, Llanes, gracies fonderes) en forma de tarta Santiago, de la que casi xintamos hasta´l molde. Llueu, repetimos más dís en varios d´estos magníficos restaurantes y, eso lo meyor de tou, con perbones compañíes. L´añu que vien, repetimos... y esperamos que repitan, ye la nuesa mayor ilusión ¡va un culín, como siempres a la fin, por ello!
En Cast: Que en el monte todo sabe mejor no es ningún secreto, por lo que si ya tenemos buen material, el resultado es el mayor lujo que uno se pueda dar, y siempre con “mesa” de inigualables panorámicas. En Argandobín, ante el gran Urriellu, gozamos del patrocinio de Panificadora Lofer (Lledías, Llanes, las más sinceras gracias) en forma de tarta de Santiago, de la que casi comemos hasta el molde. Luego, repetimos más días en varios de estos magníficos restaurantes y, eso lo mejor de todo, con excelentes compañías. El año que viene, repetimos... y esperamos que repitan, es nuestra mayor ilusión ¡va un culín, como siempre al final, por ello!

4 comentarios:

MANUINDIANA dijo...

Saludos desde Gijon,bonito blog y bonitas fotografias,y menuda pinta tien esi bizcochu,
Lo dicho Saludos

Anónimo dijo...

Gustábame un anunciu de la tele. Decía que no yera lo mesmo andar descalzu per la playa que calzáu per Uviéu; que no yera lo mesmo ver un partido de balompié en el campu que en la tele... Y non ye lo mesmo, non señor.
Y no ye lo mesmo tomar esi bizcochu (¡vaya pinta!) en esi prau, que al pie del Picu que se eleva sobre les nubes del horizonte. Lo primero ye tradición, naturaleza y montaña; o otro ye ir de fiesta a un chigre (algo lejos, pero na más que un chigre) en lo que se diz Parque Nacional.
Ricardo.
" A los amantes de la montaña irredenta".

Unknown dijo...

Jeje! y pensar que yo solo llevo unos frutos secos, unas barritas energenicas y fruta... me parece que tendre que empezar a salir de monte con vosotros!!
Un abrazo!

maluferre dijo...

Nunca he dormido bajo las estrellas, pero comer en el "prau" muchas veces, y sí, sabe mucho mejor cualquier cosina sabe mucho mejor en un restaurante.
Saludos