Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 2 de noviembre de 2010

Xintar (comer) y arrascar...

N´Ast: ¡Tou ye entamar!. Y cuando ún entama, decátase de la xorra que tien de poder facelo adulces, non como esti probe y desesperáu animalín qu´apáñase como bonamente pue. Una piedra lo más afayadiza posible y a da-y un cachu grande, hasta casi gastala. A pocu que nos fixemos, ye fácil ver pol campu rastros de la mesma operación (tascase, rustise o estraguyase n´asturianu) escontra postes, allambres, árboles...: un arrasca-arrasca de la fauna, doméstica y xabaz, por llibrase del pruyimientu. Lo de xintar y entamar, meyor lo desplicamos otru dí... anque paezme que lo sabemos toos.
En Cast: ¡Todo es empezar!. Y cuando uno empieza, se da cuenta de la suerte que tiene de poder hacerlo tranquilamente, no como este pobre y desesperado animal que se arregla como buenamente puede. Una piedra lo más cómoda posible y a darle un buen rato, hasta casi gastarla. A poco que nos fijemos, es fácil ver por el campo rastros de la misma operación (“tascase”, “rustise” o “estraguyase” en asturiano) contra postes, alambres, árboles...: un rasca-rasca de la fauna, doméstica y salvaje, por librarse del picor. Lo de comer y empezar, mejor lo explicamos otro día... aunque me parece que lo sabemos todos.

3 comentarios:

Unknown dijo...

Una entrada muy divertida! Gracias por mostrarnosla!
Un saludo!

Anónimo dijo...

Mui prestosa la entrada Toño. Como d'avezu d'otra banda.
Un saludo candial

Lluis

Anónimo dijo...

Gracies a los dos. La verdá que daba ganes d´ayudar al animalín ¡¡¡ suerte de deos que tenemos!!! pero bueno, apañose bien y tou quedó en d´algo simpático. Saludos:
Toño