Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

viernes, 18 de marzo de 2011

L´arreblagu (La zancada)



N´Ast: El bon collaciu Gonzalo Alonso fala nel so bárbaru blogue del cantu´l Coriscao y lo qu´hai d´arrebalgar pa devolalu. Pues bonu: equí ta l´amuesa gráfica de “l´azaña”. Estos cantos son un auténticu peligru na nieve, como vese na semeya del que fórmase na lladera Este del picu: si con borrín baxa ún ensin saber onde pisa pue aparecer metros más abaxu, n´Espinama por exemplu, que veíase perguapo no fondero´l valle. ¿Por qué a pesar del riesgu facemos estes carrilonaes?, la tercer semeya desplícalo meyor qu´un cientu pallabres: güeyar y gozar (¡home!, el solín ayuda)
En Cast: El buen amigo Gonzalo Alonso habla en su estupendo blog de la cornisa del Coriscao y lo que hay que subir las piernas para pasar al otro lado. Pues bien: aquí está el testimonio gráfico de “la azaña”. Estas cornisas son un auténtico peligro en la nieve, como se ve en la fotografía de la que se forma en la ladera Este del pico: si con niebla baja uno sin saber donde pisa puede aparecer metros más abajo, en Espinama por ejemplo, que se veía muy bonito en el fondo del valle. ¿Por qué a pesar del riesgo hacemos estas caminatas?, la tercera foto lo explica mejor que un ciento de palabras: mirar y disfutar (¡hombre!, el solín ayuda)

3 comentarios:

kai51 dijo...

!que vistas¡ que preciosidad,pero tambien que peligro, tener cuidado collacios que un mal paso y ...nueno val mas non pensalo.
Un saludo

Unknown dijo...

Increible! Dicen que lo que merece la pena requiere esfuerzo, a lo que yo le añadiria que requiere arriesgarse un poco...
Un saludo!

Anónimo dijo...

Seguries disfrutando con esfuerzo... y munchu cuidadín, por supuesto. Munches gracies pola vuestra prestosa visita:
Jose