Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

viernes, 11 de marzo de 2011

Precaución, collaciu (=amigo) conductor

N´Ast: Nun ye que nos pongamos a favor de la moda de les torgues automovilístiques actuales, cenciellamente reclamamos prudencia n´otru sintíu. Atalantamos que´l facer en bici una de les rutes más guapes de los Picos d´Europa, la del Cares, ye peratractivu, pero tien d´emponese´l xacíu: nun ye lo más afayadizo pa un camín estrenchu y aeriu percorríu por cientos de senderistas (la semeya ye d´un domingo), poniendo en peligru a caminantes y a los propios ciclistas. Equí gústanos la llibertá y lloñe ta l´amagu de dicir a nadie lo que tien de facer, solo queremos que la xente cavilgue un pocu nos demás, nel respetu. Nos Picos entramos toos y hai otres siendes pa esfrutar d´ellos sobre dos ruedes ensin riesgu dengunu.
En Cast: No es que nos pongamos a favor de la moda de las prohibiciones automovilísticas actuales, sencillamente reclamamos prudencia en otro sentido. Entendemos que el hacer en bici una de las rutas más bonitas de los Picos de Europa, la del Cares, es muy atractivo, pero tiene que imponerse la sensatez: no es lo más apropiado para un camino estrecho y aereo recorrido por cientos de senderistas (la foto es de un domingo), poniendo en peligro a caminantes y a los propios ciclistas. Aquí nos gusta la libertad y lejos está la intención de decir a nadie lo que tiene que hacer, solo queremos que la gente piense un poco en los demás, en el respeto. En los Picos entramos todos y hay otras sendas para disfrutar de ellos sobre dos ruedas sin peligro ninguno.

4 comentarios:

Cienfuegos Caleyeru dijo...

Nun ye cuestión de xaciu, ye que les normes del parque nun dexen llugar a duldes. Ta prohibíu. Fae bien pocu vi delles semeyes en otru blogue duna ruta en bici per Urriellu. ¡¡Y tovía cuelga les semeyes na rede!!.
Un saludu

Anónimo dijo...

Déxesme alucináu¡¡¡. Esperemos que s´imponga el xacíu, que nun ye por fastidiar a naide. Un saludu y gracies pola visita:
Toño

Unknown dijo...

La buena gestion de estos lugares tan concurridos siempre trae algún problema... Esperemos que en la sensatez este la medida correcta.
Un saludo!

Anónimo dijo...

Esperemos que la xente sea sensata. Como dato curioso, la ruta del Cares es la que más accidentes registra, por eso es un lugar en que debe imperar esa sensatez. Saludos y como siempre bienvenida:
Jose