Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 12 de abril de 2011

Altéranos la primavera


N´Ast: Avanza la primavera y empecipia amosanos el por qué quiciavis ye la estación más guapa: al aumentu de lluz súmase l´españíu de vida d´arboles y flores en forma de tienros verdes intensos y coroles de milenta collores. Ello fae que nun sepamos onde posar la vista o que la más cenciella escursión duplique´l so tiempu poles frecuentes poses. Un exemplu: dos descansos p´asemeyar una globularia y una genciana que xúrdennos al pasu frente la puntera la bota. Aportaremos un pocu más sero a casa pero merita la pena, tamos nel intre d´esfrutar la primavera.
En Cast: Avanza la primavera y comienza a enseñarnos el por qué quizás es la estación más bonita: al aumento de luz se le une la explosión de vida en árboles y flores en forma de tiernos verdes intensos y corolas de mil colores. Ello hace que no sepamos donde fijar la vista o que la más sencilla excursión duplique su tiempo por las frecuentes paradas. Un ejemplo: dos descansos para fotografiar una globularia y una genciana que nos salen al paso frente a la punta de la bota. Llegaremos un poco más tarde a casa pero merece la pena, estamos en el instante de disfrutar la primavera.

3 comentarios:

kai51 dijo...

Como ibas a dejar de fotografiar estas pequeñas florecillas si te estaban posando hombre. No por ser pequeñas son menos bonitas.gracias por enseñarnoslas.
Un abrazu collaciu

Anónimo dijo...

Nun hai de qué¡¡¡¡ siempre presta enseñar coses que gusten.
Toño

Pata Liebre dijo...

Gracias por tus cronicas soy asiduo de tu blog y es muy interesante.
Un abrazo