Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

viernes, 29 de abril de 2011

De la playa a la pantalla

N´Ast: Les bones idees, a base de puxu, abondu puxu, espoxiguen. L´añu pasáu, nacía “De la playa a la pantalla” y ésti, gracies al enfotu y duru trabayu de Toral, tenemos la segunda edición. Si consideramos la constancia como dalgo proporcional al pesu físicu, la d´esti home triplica o cuatruplica el suyu (nun t´anoxes Manuel, ye un chiste malu fechu con tol ciñu), lo que fae qu´esta vegada medren novedaes y contenidos (información equí, equí más y equí otru pocu más). Merez la pena averase al teatru Riera de La Villa estos dís: folixa y amor a la Mar d´Asturies y del mundiu d´otru xeitu. ¡Animaivos!
En Cast: Las buenas ideas, a base de esfuerzo, mucho esfuerzo, crecen. El año pasado nacía “De la playa a la pantalla” y éste, gracias al empeño y duro trabajo de Toral, tenemos la segunda edición. Si consideramos la constancia como algo proporcional al peso físico, la de este hombre triplica o cuadriplica el suyo (no te enfades Manuel, es un chiste malo hecho con todo el cariño), lo que hace que esta vez aumenten novedades y contenidos (información aquí, aquí más y aquí otro poco más). Merece la pena acercarse al teatro Riera de La Villa/Villaviciosa estos días: diversión y amor a la Mar de Asturias de otra manera. ¡Animaros!

2 comentarios:

Cienfuegos Caleyeru dijo...

Perguapa semeya del sable Buelna. La de branos que habrá pasao yo n´esi pueblu, cuando había chigre y hasta campin en el sable, la Rondiella, el molín y Cobijeru,... menudes alcordancies. Taremos sollerte "de la playa a la pantalla".
Un saludu

Anónimo dijo...

Bonos recuerdos de los branos llaniscos¡¡¡¡ pues hai que tornar a ellos je je je
Toño