Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 5 de julio de 2011

Más que piedres



N´Ast: Pa siguir coles coses que ye meyor echa-yos un güeyu de lexos, güei trayemos un reptil col que nun hai qu´andase con cuentos: la víbora seoane cantábrica (Vipera seoani cantabrica). Esta sub-castria dase nos Picos d´Europa y dalgunos llugares de la Cordalera. La picadura ye perdolorosa y mortal en casos escepcionales polo que, como siempres nestes ocasiones, pa la semeya tiramos de zoom y cuando llevantó la tiesta y mironos un pocu mal, dexámosla a lo de so y nós siguimos ruta. Dicir qu´estos bichos suelen ser pacíficos y danse a la retirada salvo que siéntanse en pelligru ensin escape, que ye cuando defiéndense. Ello ye polo que nun convién mete-yos la mano, como fae dalgún blogueru alloriáu de los que recomendamos equí al llau, y xixilar de xemes en cuandu les nueses pisaes, nun solo poles piedres.
En Cast: Para seguir con las cosas que es mejor echarles un ojo de lejos, hoy traemos un reptil con el que no hay que andarse con cuentos: la víbora seoanes cantábrica (Vipera seoani cantabrica). Esta sub-especie se da en los Picos de Europa y algunos lugares de la Cordillera. La picadura es muy dolorosa y mortal en casos excepcionales por lo que, como siempre en estas ocasiones, para la foto tiramos de zoom y cuando levantó la cabeza y nos miró un poco mal, la dejamos a lo suyo y nosotros seguimos ruta. Decir que estos bichos suelen ser pacíficos y se dan a la retirada salvo que se sientan en peligro sin escape, que es cuando se defienden. Es por ésto por lo que no conviene meterles la mano, como hace algún bloguero loco de los que recomendamos aquí al lado, y vigilar de vez en cuando nuestras pisadas, no solo por las piedras.

3 comentarios:

Casía dijo...

siempre temo encontrarme con una de estas, y con lo despistada que soy seguro que alguna vez voy llevar un buen susto

Anónimo dijo...

Lo más probable que te pase y lo más seguro que ya lo hayas hecho y no te des cuenta. Ésta fue porque estaba tranquila allí parada. Lo dicho: cada una por vuestro lado y no pasará nada. Un saludo y gracies por pasate:
Toño

Anónimo dijo...

Yo no puedo decir lo mismo pues desgraciadamente la pise y...... crei morir estube enel hospital y quice dias en muletas,tras veinte años del suceso aun me duele con los cambios de tiempo.