Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 18 de octubre de 2011

Les muyeres tamién




N´Ast: Ye guapo que nun desanicien les tradiciones; más, que participe xente moza. Pero´l cumal ye que lo fagan tamién les muyeres. Elles fueren demientres munchos años les sacrificaes del mundiu rural (y del urbanu, pero éso pa otru dí) y nun podíen participar en coses consideraes pa paisanos, siendo arrequexaes a llabores que camentábense afayaíces pal so sexu. Por eso, qu´agora franzan torgues y empecipien a xulgar a los bolos, ente otres coses, ye una buena nueva, pues ente toos más lloñe algamaremos. Pola cara que pon el entrenador, paez que van facer falta hores de práctica, pero ¡ánimu! que nadie nació deprendíu y con puxu tou pue superase.
En Cast: Es bonito que las tradiciones no se pierdan; más, que participe gente joven. Pero lo máximo es que lo hagan también las mujeres. Ellas fueron durante muchos años las sacrificadas del mundo rural (y del urbano, pero éso para otro día) y no podían participar en cosas consideradas para hombres, siendo arrinconadas a labores que se pensaban apropiadas para su sexo. Por eso, que ahora rompan barreras y comiencen a jugar a los bolos, entre otras cosas, es una buena noticia, pues entre todos más lejos llegaremos. Por la cara que pone el entrenador, parece que van a hacer falta horas de práctica, pero ¡ánimo! Que nadie nació aprendido y con esfuerzo todo puede superarse.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Nuevu blog: http://elregionalismoastur.over-blog.es/

Anónimo dijo...

1Hola, hemos agregado un trackback (enlace hacia este artículo) en el nuestro ya que nos pareció muy interesante la información detallada pero no quisimos copiarla, sino que nuestros lectores vengan directamente a la fuente. Gracias... runtporcedula.org - runtporcedula.com - runtporplaca.org - runtporplaca.com - consultarruntporcedula.com

Unknown dijo...

Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

More than 160,000 women and men are utilizing a easy and secret "liquid hack" to drop 2lbs each night in their sleep.

It is easy and works on everybody.

This is how you can do it yourself:

1) Get a clear glass and fill it up with water half glass

2) Then follow this awesome hack

and you'll become 2lbs thinner the very next day!