Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

jueves, 14 de enero de 2010

Un rastru na ñeve

N´Ast: Pasa´l temporal y aprovechamos a salir a esfrutar de la ñeve cayío. Armámonos de tres capes de gore-tex, raquetes, piolets, GPS... milenta preseos pa notanos seguros. Entamamos a caminar y algamamos el requexu más apartáu del monte. Nun güeyamos a naide en tola redolada, ñeve y ñeve con dalguna roca; tamos solos dafechu y una estraña sensación de bienestar percórrenos el cuerpu. Damos los siguientes reblagos y, de sópitu, pola mandrecha, atopamos unes güelles: daquién pasare enantes que nós; el Sr. Raposu. Y vese que tranquilu, al trote, nun llugar inhóspitu, y sin la "impedimenta" que necesita´l montañeru. Entós, tamién de sópitu, sintímonos pequeños, mui pequeños ¡que lleciones danos la Ñatura y que baldaos somos!
En Cast: Pasa el temporal y aprovechamos a salir a disfrutar de la nieve caída. Nos armamos de tres capas de gore-tex, raquetas, piolets, GPS... mil utensilios para sentirnos seguros. Comenzamos a caminar y alcanzamos el rincón más apartado del monte. No vemos a nadie alrededor, nieve y nieve con alguna roca; estamos completamente solos y una extraña sensación de bienestar nos recorre el cuerpo. Damos los siguientes pasos y, de repente, por la derecha, encontramos unas huellas: alguien pasó antes que nosotros; el Sr. Raposo. Y se ve que tranquilo, al trote, en un lugar inhóspito, y sin la "impedimenta" que necesita el montañero. Entonces, también de repente, nos sentimos pequeños, muy pequeños ¡que lecciones nos da la Naturaleza y que inútiles somos!

3 comentarios:

Toral dijo...

jajaja que grande Toño..

los raposos de cuatro pates son la hostia, los peligrosos son los de dos!!! ajaj

tengo que tirame yo al monte a ver como ta la cosa.. aunque apunta que aun voy tardar unos dies...

tallueuuu

Harold Abrahams dijo...

Muchas veces me pregunto de qué vivirán esos pequeños animales en invierno. Con la nieve recién caida las huellas delatan la fauna y te sorprendes de los animales con los que compartimos la montaña. El otro día vimos jabalíes, huellas de raposo, lobo, venado...
Qué insignificantes somos ¿Verdad?

Anónimo dijo...

No somos nada¡¡¡¡¡¡ Y si, hay que aprovechar la nieve, que vase sin que nos demos cuenta, aunque mejor esperar un pocu a que asiente Manuel. Gracies poles visites:
Toño