En Cast: Bonitos cierres de madera o buenos palos para caminar son algunas de las utilidades que nos ofrece la madera de los cientos de bosques del País. Y lo que nos enseña el saber científico-popular es la mejor época para serrarla: el menguante de Enero. Este mes la sabia está más parada (ciencia de libro) y la mejor fase de la Luna para tareas de corte es ésa (ciencia popular), así que, sumando los dos factores, tenemos que estamos en la mejor semana del año para hacernos con una buena vara de avellano para nuestras aventuras montañeras ¡Aprovechad! pero ojo, con todo el respeto que merecen nuestros amigos los árboles: coged solo lo que os haga verdadera falta. Mis más sinceras gracias a Vicente Álvarez Rivero por recordarme este importante conocimiento.
jueves, 7 de enero de 2010
El meyor corte
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
3 comentarios:
Dalgo tien el menguante. Yo nun sé inxertar. L'añu pasáu dióme por intentalo pol métodu del garciu nun pumar nun menguante a primeros de marzu, creyo recordar. Casualidá o non, l'inxertu prendió y espolletó hasta convertise nuna caña bien curiosa del árbol.
Entamó la 2ª edición de "Vota'l meyor blogue". Prestaríanos que participares, pa ello, encamentámoste echa-y una güeyadina a les bases na web www.votalmeyorblogue.webcindario.com
Si, dalgo tien la Lluna, y cuando lo dicen los paisanos dende milenta años.... un saludu y como siempre , gracies:
Toño
Publicar un comentario