Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

viernes, 21 de mayo de 2010

Camín del puertu



N´Ast: Paez que por fin aporta la primavera ¡casi nel branu! El tiempu tien estes coses. El casu ye que la ñeve quítase de los pastos altos y a medía qu´ábrense al ganáu los puertos na dómina que marquen les Ordenances de los comunales de cada llugar (dalgunes centenaries), atopamos con más frecuencia estes estampes: corries camín del puertu. Y anque nos corten el pasu, tenemos que tomalo con paciencia y respetu a esta tradición secular: tan trabayando y nel so terrén.
En Cast: Parece que por fin llega la primavera ¡casi en el verano! El tiempo tiene estas cosas. El caso es que la nieve se retira de los pastos altos y a medida que se abren al ganado los puertos en la época que marcan las Ordenanzas de los comunales de cada lugar (algunas centenarias), encontramos con más frecuencia estas estampas: rebaños camino del puerto. Y aunque nos corten el paso, tenemos que tomarlo con paciencia y respeto a esta tradición secular: están trabajando y en su terreno.

3 comentarios:

Unknown dijo...

Lo de subir el ganau al puertu ye un trabayu de los que mas me gusten aunque ye muy duru. Alguna vez me tocó ayudar a algún amigu...
Buen reportaxe!

Anónimo dijo...

UUuf, ya imaxino: en Llanes tenemos que moveles un poco,al Llanu Los Carriles, lo de los dos kilómetros, y ye la de dios, eso que les probines más o menos saben el camino, pero siempre hay alguna que.... Lo que ye impresionante ye la bajada: a toa mecha y corriendo (como a ti te gusta je je je), casi sin cogeles. Gracies como siempre por tar ehí:
Toño

Bel_ga_rion dijo...

Fae una semana o asi, topemelas yo por Covadonga. Paciencia coche parao, y esperando a que pasen, en momentos asi tienen elles preferencia.