Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 18 de mayo de 2010

Corriendo pol monte





N´Ast: El domingo cellebróse nel pueblín llaniscu de Los Carriles la XVII Subida al Benzúa. Esta preba escomenzó a facese como una actividá más de los festexos del pueblu y fuere medrando medrando hasta camudase nuna de les más señaláes de la Copa d´Asturies, ya independiente del so raigañu (da un pocu murnia, pero les coses son asina). Da hasta medrana ver a estos “llocos de les cumes” (dicho con ciñu) correr ente peñes, pero de mou especial cuando baxen ¡ablucante! Una vegada a l´añu préstanos velo, sobre tou nun picu y un paisaxe de los más guapos del mundiu. Eso sí, participar ya ye otra cosa: sigo col mio monte pasín a pasín, con semeyes y, sobre tou, col bocáu nes altures, de cinco estrelles Michelín que ná aparexa. (A los participantes y organizadores: siguíi por favor mirando pola llimpieza y caltenencia de la Ñatura)
En Cast: El domingo se celebró en el pueblín llanisco de Los Carriles la XVII Subida al Benzúa. Esta prueba comenzó a realizarse como una actividad más de las fiestas del pueblo y fue creciendo creciendo hasta convertirse en una de las más importantes de la Copa de Asturias, ya independiente de su origen (da un poco de pena, pero las cosas son así). Da hasta miedo ver a estos “locos de las cumbres” (dicho con cariño) correr entre peñas, pero de manera especial cuando bajan ¡alucinante! Una vez al año nos gusta verlo, sobre todo en un pico y un paisaje de los más hermosos del mundo. Eso sí, participar ya es otra cosa: sigo con mi monte pasito a pasito, con fotos y, sobre todo, el bocadillo en las alturas, de cinco estrellas Michelín que nada iguala. (A los participantes y organizadores: seguid por favor mirando por la limpieza y conservación de la Naturaleza)

3 comentarios:

Unknown dijo...

Que buen reportaje! La ultima foto ye perguapa! estes carreres son geniales.
Cuando vamos al monte a mi tamien me gusta bajar "faciendo el burru", como toyos!! pero cuidadin con tirar piedres eh!
Un saludu!

Anónimo dijo...

Diba facer un comentariu de les carreres, pero tengo otros dos para los de Sara.
Sobre la entrada de San Esteban, la anterior, ye verdá que los guardias se pasan; pero también ye verídicu el casu de un que-y falta un cachu de oreya por llevar la güadaña al llombu.
Bajar "faciendo el burru" se paga con los años. Fuerza en las subidas (para trabajar corazón y pulmones) y baja despaciu para proteger rodillas y caderas.

Y otro comentario para Toño. Les más llistes les vaques. ¡Vaya merendola de yerba en un paisaje perguapu! Y los otros tontos sudando las camiseta.
Ricardo.

Anónimo dijo...

Gracies Sara¡¡¡¡ el comentariu de la foto prestome la tira, viniendo de una experta como tú¡¡¡, nun hai más que ver la tu páxina y tu flirk¡¡¡¡ Está fecha en el Llanu de Los Carriles, carretera de Rales a Nueva. Hay un mirador muy chulo y la vista ye preciosa. Si vuelves a la feria de Posada, métete por esa carretera, que va a gustaros muchu. El xatu ye parte del "Rancho" del mi cuñáu je je je (esto ye una broma que le gastamos)
Lo de correr, a mi préstame velo, pero efectivamente, les rodilles, como diz Ricardo, ya no les tengo pa correr, por eso tranquilidad y a disfrutar ¡¡¡ que voi pa viellu!!!
Ricardo: a ver cuando ves el Mirador del Urriellu, que no te lu tenga que poner en fotos.
Toño