Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 6 de julio de 2010

Bon Camín

N´Ast: Tres d´una parada técnica forzosa, tornamos con una bona anuncia. Por fin Ana y Vicente decidiéronse a poner toa la so conocencia y el so amor pol Camín na rede. Nel so blogue, elcaminodesantiagodesdeasturias.blogspot.com, alcontramos información, hestories, curiosidaes y personaxes d´esta vía milenaria, tresmisora de cultura, al so pasu por Asturies. Pa los andarines, un bon mou de conocer les faces de la ruta y afalase a facer dalguna, onde escubriremos requexos plasmantes (na semeya, el Cornión- Macizo Occidental de los Picos d´Europa- dende´l pasu por Bricia, Llanes). Y tou´l trabayu fechu por dos persones que sienten, quieren y caltienen el Camín de Santiago como una parte de la so ánima. Repetimos: una perbona anuncia y agora si que Bon Camín.
En Cast: Tras una parada técnica obligada, volvemos con una buena noticia. Por fin Ana y Vicente se decidieron a poner todo su conocimiento y amor por el Camino en la red. En su blog, elcaminodesantiagodesdeasturias.blogspot.com, encontramos información, historias, curiosidades y personajes de esta vía milenaria, trasmisora de cultura, a su paso por Asturias. Para los andarines, una buena manera de conocer las etapas de la ruta y animarse a realizar alguna, donde descubriremos rincones sorprendentes (en la foto, el Cornión- Macizo Occidental de los Picos de Europa- desde el paso por Bricia, Llanes). Y todo el trabajo hecho por dos personas que sienten, quieren y mantienen el Camino de Santiago como parte de su alma. Repetimos: una muy buena noticia y ahora si que Buen Camino.

3 comentarios:

Unknown dijo...

El Camino de Santiago es una de las cosas pendientes que tengo en la vida, pero requiere mucho tiempo...
El blog tiene muy bune pinta, tendre que leerlo detenidamente!
Un abrazo!

Anónimo dijo...

Pues a ponese a ello. Aunque sea en fines de selmana, vale. En el blog y la guía sacarás mucha y bona información, eso seguro. Y por supuesto que a facelo dende casa... y a caballu sería toda una aventura. Anímate¡¡¡¡ lo mesmu, abrazu, y que tou vaya bien..
Toño

Bel_ga_rion dijo...

Pues suerte y que vaya bien, por ellos, y por nosotros. Jejeje