Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

viernes, 16 de julio de 2010

L´Asturies de los faraones




N´Ast: Sí, porque agora que retírase la dinastía reinante nel País Ástur, paez que quier dexar la so alcordanza polos sieglos de los sieglos con fechures faraóniques, al estilu de les que mandaren nel antiguu Exiptu. A les más conocíes, amestamos la xabaz del puertu deportivu de Llanes: megamillones p´amañar la canal d´entrada y el muelle interior. Les imáxenes falen por si soles, col dique que torga la entrada la mar y el destrozu que facen les máquines. Y nun ye solo cosa de perres, tirando la compuerta qu´había (y qu´usose bien pocu), si non tamién la perda d´identidá, al desapaecer dalgo tan llanisco como´l Sablín. Gastu innecesariu y irrecuperatible, más en dómina de crisis, por munchos botes qu´aparen. Y agora, sigún contonos un paxarín parleru, a gastar el doble, por culpa una inundación al filtrase agua. Esto solo pueden desplicánoslo el Faraón y la corte, de xuru que con escritura xeroglífica.
En Cast: Sí, porque ahora que se retira la dinastía reinante en el País Ástur, parece que quiere dejar su recuerdo por los siglos de los siglos con obras faraónicas, al estilo de los que mandaron en el antiguo Egipto. A las más conocidas, añadimos la brutal del puerto deportivo de Llanes: megamillones para acondicionar el canal de entrada y el muelle interior. Las imágenes hablan por si solas, con el dique que impide la entrada del mar y el destrozo que hacen las máquinas. Y no es solo cosa de dinero, tirando la compuerta que había (y que se utilizó bien poco), si no también la pérdida de identidad, al desparecer algo tan llanisco como el Sablín. Gasto innecesario e irrecuperable, más en época de crisis, por muchas embarcaciones que atraquen. Y ahora, según nos contó un pajarito hablador, a gastar el doble, por culpa de una inundación al filtrarse agua. Esto solo nos lo pueden explicar el Faraón y la corte, seguramente con escritura jeroglífica.

6 comentarios:

Solsticiu dijo...

ya lo viera yo fai díes y chocome enforma que naide lo denunciara. Paezme que tán armando una chapuza guapa.

David dijo...

cagonros!!! menuda salvajada, había oído que iban a hacer obras en el puertu de Llanes pero no me imagina ese pedazo de burrada.

Casía dijo...

No es la única, nos vamos a acordar de ellos por los siglos de los siglos, y no solo por sus obras y desobras,infractucturas, sino por otras muchas otras obras
¡haxa salú!

Anónimo dijo...

Y tovía más espectacular en directo donde se ve la magnitud de la obra. Ahora, a empezar de cero por la filtración y poner una compuerta.... como estaba antes de la salvajada. Dar un rodeo pa volver a donde estábamos. ¡¡¡ Increible!!!
Toño

Anónimo dijo...

Estos de Llanes...
Non quieren que pase la autovía y se meten en estas "obras faraónicas", y total ¿para qué?¿ para atraer más turismo? y como piensan que van a llegar los forasteros ¿en burra?

Hilda dijo...

Ooooooooñe, esto no lo había visto yo. Manda calao !!!!
Bueno, también ye ciertu que no voy por Llanes fai una eternidá.

Ya no m´espanto tanto con las obras faraónicas, después de ver las del Musel.
Esi cacho-puetu marcha co la playa San Lorenzo d´afechu y si no, ven a mirar dónde llega l´agua en pleamar.

Los forasteros de Llanes vendrán en burra, pero los de Xixón vamos tener que mandalos a bañase a Llanes. Hay trato ???

Besinos y muches felicidaes por el blog.