Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 20 de julio de 2010

Un puertu más tradicional




N´Ast: Pa que nun nos quede mal tastu tras güeyar el desastre de Llanes, güei cinca amosavos un puertu más tradicional: ta claro qu´Asturies ye terrén de contrastes estremos. Nel desembocu´l Nalón, alcontramos estes perguapes estampes típiques con parte los botes de los pescadores del Conceyu Sotu´l Barcu. En L´Arena, esiste (¡como non!) el deportivu de moda, pero polo menos caltienen tamién los vieyos amarres. Dalgo dignu de visitar qu´espereremos nun esanicie una mal entendía modernidá.
En Cast: Para que no nos quede mal sabor de boca tras ver el desatre de Llanes, hoy toca enseñaros un puerto más tradicional: está claro que Asturias es terreno de contrastes extremos. En la desembocadura del Nalón, encontramos estas bonitas estampas típicas con parte de los botes de los pescadores del Concejo de Sotu´l Barcu/Soto del Barco. En L´Arena/La Arena, existe (¡como no!) el deportivo de moda, pero por lo menos mantienen también los viejos amarres. Algo digno de visitar que esperemos no arrase una mal entendida modernidad.

5 comentarios:

Unknown dijo...

Siempre me llamaron la atencion esos embarcaderos, me parecian tan endebles que me daban miedo! Lo mas curioso es que no lleguen los de costan y manden quitarlos... Eso si, para poner un bonito puerto deportivo!
Un abrazo!

Casía dijo...

¡que dure muchos años! porque al paso que vamos es raro que no quisieran hacer su agosto particular alguno de nuestros politicos que es lo que está de moda

Anónimo dijo...

Viendo les fotos, paez que estén sacaes en un de esos países de ultramar.
No queremos reconocer, que en toos los continentes la xente (con independencia del color de la piel), ha llegao a soluciones similares pa ganase el sustento, vestido y vivienda.
Tenemos adaptaciones distintes en función del ambiente, pero un mismo cerebro y un mismo corazón.

Ricardo.

Paula dijo...

Buenos días,

Les escribo desde Túatú, una agencia de relaciones públicas de Madrid. El motivo es que uno de nuestros clientes va a realizar una serie de actividades que consideramos pueden ser de su interés como bloggero. Si le interesa la información, envíeme un correo electrónico a paula@tuatupr.com y se la facilitaremos.

Saludos

Anónimo dijo...

Gracies a todos pol pasu... y eso, esperemos que duren, que no llegue Costas, un políticu, lucero del alba... y que faga lo que todos sabemos.
Toño