Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 7 de junio de 2011

Escorribanda (persecución)


N´Ast: ¿Qué facer cuando yes escorríu por un rebañáu de xatos cacipleros que quieren ver lo que lleves na mochila? Pues cruciar alluegu l´averada barrera canadiense salvadora. Ye la primer vegada que comprobamos in situ l´avíu d´esti discurrimientu onde los “atacantes” nun puen pasar pola forma de les sos caces. A la fin, nun-yos queda más remediu que batise en pacetible retirada, quedando los nuesos bocadiellos a salvu.
En Cast: ¿Qué hacer cuando eres perseguido por una banda de terneros fisgones que quieren ver lo que llevas en la mochila? Pues cruzar rapidamente la cercana barrera canadiense salvadora. Es la primera vez que comprobamos in situ la utilidad de este invento donde los “atacantes” no pueden pasar por la forma de sus pezuñas. Al final, no les queda más remedio que batirse en tranquila retirada, quedando nuestros bocadillos a salvo.

6 comentarios:

Casía dijo...

Nunca te acostarás sin saber una cosa mas, y esto no lo conocía, como tampoco me vi nunca sorprendido por la persecución de unos xatos, y mira que estuve llindiando vaques

kai51 dijo...

Chico, que apetitosu taba lo que llevabes en la mochila,¿O eras tu el apetitosu? jajaja anada menos mal que te salvo la barrera.
Un saludo

Unknown dijo...

El paso canadiense es un gran invento!!
Un saludo!

Anónimo dijo...

¡Cuidao con les vaques, que alguna sale torcía!
Pero lo del otru di, paez de risa. Unos se perdieron en Caso escorríos per unes vaques.
Yo vi vaques baxando frente a nos, aunque non sería pa churnamos. Pero en cuanto pasaron seguimos el camín.
En tou casu, podríen facer como pulgarcito, pero en vez de seguir les migues, seguir el boñigues.
Ricardo.

Xastre dijo...

Nunca había visto tal invento. Y lo sencillo y práctico que es.

Anónimo dijo...

Esti sencillu inventu cada vegada ye más frecuente polos montes y ya está llegando a muches carreterines de montaña e incluso ya empieza a vese por zones más baxes costeres. La verdá, ye muy prácticu aunque un pelín engorrosu pa les bicis pero polo menos evita "persecuciones" je je je... y llevando pocu na mochila, un pocu pan duru, unes almendruques, un plátanu y pocu más, que voy pa mayor y tou pesa. Parezme que ye más cosa de la curiosidá¡¡¡¡¡
Jose