Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 17 de marzo de 2009

La Cruz del Pienzu (V)

N´Ast: Escaciplando nel archivu de la familia Granda, apaecieron unes semeyes que nos permiten amestar unes notes a la hestoria qu´entailamos de la Cruz del Pienzu. Bueno, gracies al archivu de la familia y a la manuda alcordanza d´Enrique Granda, paisano onde los haya y guardián de la hestoria de Llastres y la rodiada, llabor heriedada pola so fía Carmen (gracies fonderes a los dos). Güei volvemos a 1914, cuando tras el determín de los Victorero Lucio de fincar una cruz nel Puertu Sueve, una comisión de ganaderos y autoridades guetaba el meyor sitiu pa entaramingala. Pues equí los agüeyamos nuna campera´l Sueve no que debe ser un respiru de la so llabor, pues si nos fixamos nel medio la semeya tan ¡con gaita y toná!. Que bien suena la gaita nos nuesos montes: nel 1914, güei y siempre.
En Cast: Revolviendo en el archivo de la familia Granda, aparecieron unas fotos que nos permiten añadir unas notas a la historia que contamos de la Cruz del Pienzu. Bueno, gracias al archivo de la familia y a la explendida memoria de Enrique Granda, paisano donde los haya y guardián de la historia de Lastres y alrededores, labor heredada por su hija Carmen (gracias sinceras a los dos). Hoy volvemos a 1914, cuando tras la decisión de los Victorero Lucio de plantar una cruz en el Puerto Sueve, una comisión de ganaderos y autoridades buscaba el mejor sitio para colocarla. Pues aquí los vemos en una pradera del Sueve en lo que debe ser un respiro en su labor, pues si nos fijamos en el centro de la foto están ¡con gaita y tonada!. Que bien suena la gaita en nuestros montes: en 1914, hoy y siempre.

1 comentario:

Anónimo dijo...

El paisano de sombrero que canta junto a la gaita es precisamente Antonio Victorero Lucio, uno de los hermanos promotores. Enrique Granda Olivar.