Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 30 de junio de 2009

La calisma (El bochorno)

N´Ast: Aporta´l branu y con él la calisma. Los animales guetamos estremaos xeitos p´aguantalo: en Canero (Pandébano, Cabrales), con más de 30 graos al sol de témperu, los más llistos conocen bien onde ta la solombra; bono, la más llista, como agüeyase na semeya. Ye abondu asomar la tiesta pa ver el paisaxe. Otros tamién amiramos les maravíes de Picos, pero a plenu sol, apuntu danos un castañazu de calor. Nesti casu, nun se sabe muy bien cúal ye l´animal de cuatro pates y cúal ye´l de dos.
En Cast: Llega el verano y con él el bochorno. Los animales buscamos diferentes maneras para aguantarlo: en Canero (Pandébano, Cabrales), con más de 30 grados al sol de temperatura, los más listos conocen bien donde está la sombra; bueno, la más lista, como se ve en la imagen. Es bastante con asomar la cabeza para ver el paisaje. Otros también admiramos las maravillas de Picos, pero a pleno sol, apunto de darnos un golpe de calor. En este caso, no se sabe muy bien cúal es el animal de cuatro patas y cúal el de dos.

2 comentarios:

Veronica dijo...

Que maja la vaca, que le digan a ella dónde está la sombra..
un saludo

Anónimo dijo...

Desde luego que de lo más listo, y nosotros al calor sin poder entrar a tomar la sombra. Gracias por tu visita Verónica y encantado de saludarte:
Toño