Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 15 de febrero de 2011

Y dirán que cayó




N´Ast: Nos entamos d´esti blogue, ya avisábamos del mal estáu de la Cruz del Pienzu. Sabemos de bona tinta que na cabera Fiesta del Asturcón determinada conseyera comprometiose a facese cargu los gastos d´igua, consistentes sólo n´acuriosar los cables nomaos vientos, presentándose´l presupuestu pedíu al poco nel departamento de la bona señora: nunca nun se supo más. Güei, la cruz sigui a merced de los vientos (atmosféricos), esperando´l que la balte, y la señora conseyera anda a ver cómo sale d´un problema de perres poles males compañes. El vienres, los vieyos cables taben tiraos pol suelu y los anclaxes llistos, como siempres dende fae años, alguardando solamente qu´una mano bondosa torne a da-yos utilidá otra vegada, cosa de pocos euros... anque igual ye más rentable dicir que cayó, que llevola l´aire, como pallabres d´un políticu.
En Cast: En los comienzos de este blog, ya avisábamos del mal estado de la Cruz del Pienzu. Sabemos de buena tinta que en la última Fiesta del Asturcón determinada consejera se comprometió a hacerse cargo de los gastos de reparación, consistentes sólo en arreglar los cables llamados vientos, presentándose el presupuesto pedido al poco en el departamento de la buena señora: nunca se supo más. Hoy, la cruz sigue a merced de los vientos (atmosféricos), esperando el que la derribe, y la señora consejera anda a ver cómo sale de un lio de dinero por las malas compañías. El viernes, los viejos cables estaban tirados por el suelo y los anclajes listos, como siempre desde hace años, esperando solamente que una mano amiga vuelva a darles utilidad otra vez, cosa de pocos euros... aunque igual es más rentable decir que cayó, que la llevó el aire, como palabras de un político.

4 comentarios:

maluferre dijo...

Los politicos son así, prometen, prometen y de lo prometido no me acuerdo.
Espero que no caiga.
Un saludín.

kai51 dijo...

Asi nos van las cosas,paez que naide se preocupa de les coses comunes y guapas..."cayose ya tenia muchos años" sera lo que dirán y luego taremos sin ella y habrá que gastase un monton de cuartos pa recuperala..si la recuperan.
Un saludo

jonatan dijo...

Se lo acabarán mandando reparar a Ipgrafo o a Pumarín ya veras que guapo nos lo dejan por un "modico" precio

Anónimo dijo...

Bueno, pues a ver si por lo ánimos de todos no llega a besar el suelu. Gracies pola visita y el apoyo:
Toño