Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 31 de marzo de 2009

Bares-Tienda



N´Ast: Otra de les siñes d´identidad de l´aldea asturiana que ta esaniciando. La despoblación, la xeneralización de los coches nos pueblos y la piqueña meyora les víes de comunicación cola ciudá faen que pocu a pocu vayan pesyando. El Gobiernín ta dando suvenciones pa que dalgunos puéan sobrevivir y asinase a les nueves lleis, pero finen siendo llocales de "nueva expresión" ensin ánima. Güei quiero amosavos ún de los de verdá, Casa Victor, n´Agüelle, a 3 kms. de La Villa. Lo mesmo pues char la partía que tomar un bacardí-pesi; mercar una llata sardines que tomar un café, eso si, ensin llechi: solu y de pote pero con pingarates si quies. Y por supuestu la prestosa faluca cola dueña y los parroquianos. De postre: perguapes vistes del Sueve...y de la Ría La Villa, pero eses dexo que les descubrais vosotros.
En Cast: Otra de las señas de identidad de la aldea asturiana que está desapareciendo. La despoblación, la generalización de los coches en los pueblos y la pequeña mejora de las vías de comunicación con la ciudad hacen que poco a poco vayan cerrando. El Gobiernín está dando subvenciones para que algunos puedan sobrevivir y adaptarse a las nuevas leyes, pero terminan siendo locales de "nueva expresión" sin alma. Hoy quiero enseñaros uno de los de verdad, Casa Victor, en Agüelle, a 3 kms. de Villaviciosa. Lo mismo puedes echar la partida que tomar un bacardí-pesi, comprar una lata de sardinas que tomar un café, eso sí, sin leche: solo y de pote pero con gotas si quieres. Y por supuesto la agradable charla con la dueña y los parroquianos. De postre: bonitas vistas del Sueve... y de la Ría de Villaviciosa, pero esas dejo que las descubráis vosostros.

2 comentarios:

Toral dijo...

guapu post, si señor..!

tantos adelantos, tanta evolucion y tantes hosties... la mita les veces no valen pa na.

por cierto, estoy empezando a leer tu magnifica serie de la cruz del pienzu... es que les fotos vieyes prestenme pola vida!

Anónimo dijo...

Allégrome que te guste Manuel, a la fin ye por eso polo que lo facemos: pa que-y preste a la xente. Les fotos ya se que son perguapes, el archivu de los Granda ye una pasada y tamién yos presta que la xente lu vea y lu disfrute. Un conseyu: empecipia por orden, pola más antigua, que asina presta más la hestoria. ¡¡¡A garrar foles!!!
Toño