

En Cast: "Seronda", "tardíu" o "autoñu", que así puede llamarse en asturiano a la estación recién estrenada y son todas ellas palabras muy hermosas. Personalmente creo que es una época muy bonita y, aunque ciertamente nos asalta cierta tristeza al perder horas de luz, ofrece posibilidades muy interesantes: además de lo ya conocidísimo de los colores de las hojas, aparecen las más diversas setas por todos los sitios; en los corredores de horreos y casas se ve la dorada recogida de la cosecha; los árboles están preñados de frutos que disfrutaremos en forma de futura sidra o en animados "magüestos" (en Asturias, reunión de personas para comer castañas asadas); nos visitan abundantes aves viajeras... ¡Agudicemos los sentidos y descubramos y gocemos todas las riquezas otoñales que llegan a esta tierra!
5 comentarios:
Ye la época de la collecha y de la gueta. El momentu pa dir echando n'horru'l frutu de lo acollechao. De mayar, de los amagüestos. Les viesques vístense con colores de los más guapos del añu. Pasiar per ella ye prestoso nestes dómines. Caleyamos enriba una alfombra de fueyes qu'anubren la tierra. Ye guapa daveres la seronda...
¡¡¡Pues a esfrutala!!!! un saludu:
Toño
Cierto fina el verano, pero lleguen coses per guapas, como los bosques, que en esta epoca ye de lo mas prestoso de ver que hay en to el año por lo menos ye una de les mis coses preferies (my favourite things que decian en sonrisas y lagrimas)
Bel_ga_rion
¡¡¡Bueno!!! veo que hai muncha xente animada cola seronda. Y yo pensando que yera lo contrario. Un saludu:
Toño
La estación mas prestosa del añu, y en Asturies más.
La primera foto me imagino que ye del añu pasao, porque nun creo que ya esten tan coloraos los árboles, pero poco les faltará.
Muy guapu el post!!
un saludo
Publicar un comentario