Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

sábado, 26 de diciembre de 2009

El Nani Cardosas



N´Ast: Nestos dís de tiempu revueltu con xelu y ñeve, pa nun xulgánosla col coche, una bona idea pue ser dar un guapu paséu pola baxa montaña. En Avín, Conceyu d´Onís, una riestra pistes qu´empecipien onde ta allugáu´l camping valen pal nuesu porgüeyu. Ta nidio que nun son prestosos caminos de montaña, pero nun por ello dexaremos de güeyar coses interesantes. Una mayada como Jayas, con guapes cabañes. Una charca, Cortegueros, poblada d´anfibios pa estudiar. La Cueva´l Quesu de Veranzas (semeyes segunda y tercera), llugar pa curar el deliciosu gamonéu. Y ya, pa deleitar la vista, el picu Nani Cardosas (la semeya primera), que non por ser de baxa "estatura" (587 metros) dexa ser una bona talaya del Valle´l Güeña, como amosa la so condición de vértice xeodésicu. Si queremos facer travesía, podemos salir a Canales o a La Salce, por los Hoyos d´Alda, ya nel vecín Conceyu Cabrales. Un mou estremáu de pasar un dí na montaña.
En Cast: En estos días de tiempo revuelto con hielo y nieve, para no jugárnosla con el coche, una buena idea puede ser dar un bonito paseo por la baja montaña. En Avín, Concejo de Onís, una serie de pistas que comienzan donde se sitúa el camping sirven para nuestro propósito. Está claro que no son divertidos caminos de montaña, pero no por ello dejaremos de ver cosas interesantes. Una majada como Jayas, con bonitas cabañas. Una charca, Cortegueros, poblada de anfibios para estudiar. La Cueva´l Quesu de Veranzas (fotos segunda y tercera), lugar para curar delicioso gamonéu. Y ya, para deleitar la vista, el pico Nani Cardosas (la pimera fotografía), que no por ser de baja "estatura" (587 metros) deja de ser una buena atalaya del Valle del Güeña, como demuestra su condición de vértice geodésico. Si queremos realizar travesía, podemos salir a Canales o a La Salce, por los Hoyos d´Alda, ya en el vecino Concejo de Cabrales. Una manera diferente de pasar un día en la montaña.

2 comentarios:

Harold Abrahams dijo...

No importa la altura, y si me
apuras tampoco la climatología. Mil lugares bonitos y hermosos, a un paso de nuestra casa.
Esta zona y este queso... El que no la conozca que se acerque por allí.
Tenemos mar y montaña y nieve en unos pocos kilómetros. ¿Somos o no somos unos privilegiados?

Anónimo dijo...

Totalmente de acuerdo "Harold". Y gracias por tus palabras, a si se ve que la admiración no es solo mía y merece la pena conocerlo. Un saludo y tambien gracias por tu paso por este camino:
Toño