Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

jueves, 3 de diciembre de 2009

Ente la mar y la montaña: un País pequeñu


N´Ast: Con unos 10.565 km. cuadraos, casi 250 km. de oeste a este y un anchor mediu de 50 km., Asturies pue considerase un país más bien pequeñu. Pero nun tien porque ser dalgo malo, al contrariu: empodemos pola mañana averanos a la montaña a ver y vivir les primeres ñeves del añu y, pola tarde, de la que volvemos pa casa, pasar pola costa p´amirar la vagamar. Y pela nuechi, tovía sobra tiempu pa montar una folixa, pero eses semeyes queden pa otra vegada...
En Cast: Con unos 10.565 km. cuadrados, casi 250 km. de oeste a este y una anchura media de 50 km., Asturias puede considerarse un país más bien pequeño. Pero no tiene porque ser algo malo, al contrario: podemos por la mañana acercarnos a la montaña a ver y vivir las primeras nieves del año y, por la tarde, cuando volvemos para casa, pasar por la costa para admirar el temporal en la mar. Y por la noche, todavía sobra tiempo para armar una fiesta, pero esas imágenes quedan para otra vez...

4 comentarios:

David dijo...

Hola Toño, pues si que es una suerte, tenémoslo todo a mano. La primera foto ye de Vegabaño,no?
un abrazu

Anónimo dijo...

Totalmente de acuerdo con los dos, pequeñin, per guapo y todo cerca, y precioso
A ratos echolo mucho de menos, y eso que no estoy tan lejos, ni en un sitio tan distinto.
Bel_ga_rion

Lluis de Turiellos dijo...

Somos los depositarios d'una ayalga natural (cada vez un poquiñin más esgonciada, la verdá) y tenemos la obligación y el deber de tresmitila nes meyores condiciones a aquellos que nos sucedan.

Anónimo dijo...

Dende llueu que hai que cuidalo, que ye pequeñina y estrópiase primero....¡y tamién conocela!!! qu´asina ye más fácil A ver si la dexamos perguapa pa los que viene detrás, que tamién tiene derechu a ella.
Buen güeyu David. Ye la primer ñevada d´esti añu, que fuimos velo allí, ye una tradición matrimonial. Un saludu y gracies a toos por pasar por esti requexu:
Toño