Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

jueves, 30 de julio de 2009

Horros: 500 años de patrimoniu en La Villa



N´Ast: Una visitina perinteresante si pasáis por La Villina (La Villa/Villaviciosa) nestos díes: tantu si venís a moyar el deu gordu´l pie a Rodiles como a tomar una botella sidre, dexa-y un ratiquín p´averavos a la esposición que da títulu a la entrada. Ye cencillina pero perguapa, con un recorríu pelos horros del Conceyu y onde conoceréis un pocu más del nomau "estilu Villaviciosa" de decoración de los mesmos. El direutor ye Ástur Paredes (con acentu na "a" ye lo correuto, otru díe lo esplico), bon paisanu asturianu onde los haya y, nun desanubro ná si digo qu´un de los meyores prácticos nel tema. Fincando sobre les semeyes enántense y agüeyaréis tola información. Y tamién en: www.fundacioncardin.es. ¡Aaaahhh! y el vienres 31 Xunetu, a les 20 hores nel mesmu sitiu, una espirica-alderique sobre los horros, la so situación y el so futuru: "L´horru asturianu na canellada´l tercer mileniu" ¡nun vos lo perdáis!
En Cast: Una visitina muy interesante si pasáis por La Villina (La Villa/Villaviciosa) en estos días: tanto si venís a mojar el dedo gordo del pie a Rodiles como a tomar una botella de sidra, dejad un ratito para acercaros a la exposición que da título a la entrada. Es sencilla pero muy bonita, con un recorrido por los horreos del Concejo y donde conoceréis un poco más del llamado "estilo Villaviciosa" de decoración de los mismos. El director es Ástur Paredes (con acento en la "a" es lo correcto, otro día lo explico), buen paisano asturiano donde los haya y, no descubro nada nuevo si digo que uno de los máximos expertos en el tema. Pinchando sobre las fotos se agrandan y veréis toda la información. Y también en: www.fundacioncardin.es . ¡Aaaahhh! y el viernes 31 de Julio, a las 20 horas en el mismo lugar, una charla-debate sobre los horreos, su situación y su futuro: "El horreo asturiano en la encrucijada del tercer milenio" ¡no os lo perdáis!

1 comentario:

Toral dijo...

ya habia visto el anunciu, pasareme.. que ye un tema que me presta a mi!!

asi que a les 5.30 de la mañana paezte muy temprano ehh..ajja pero asi pudimos dir caminando al nuestru ritmu de verdad!! ajajaj

un abrazu, grande!!!