Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

jueves, 12 de noviembre de 2009

La Cruz del Pienzu (X)





N´Ast: Gracies a la descomanada alcordanza del Sr. Enrique Granda y a la caxa sorpreses que ye´l so archivu personal, podemos amestar otru guapu aneyu a la hestoria. Como diximos, lo primero que se fizo fue subir el primer tramu metálicu la cruz y fincalu na base de piedra y hormigón armada pa ello. Comu testigu polos tiempos, metiose tamién una urna con periódicos y papeles de la dómina y un escritu coles firmes de tolos que participaren nesta primer estaya la fechura, tantu los qu´acostinaron el material como los albañiles y canteros. Pues bonu, güei, amosámosvos una copia d´esti documentu al qu´amestense-y tamién les firmes de los vecinos de les parroquies averaes al Sueve qu´ayudaren subiendo´l restu pieces meses más tardi. Prestaríanos abondo que lu güeyaren ellos o los sos descendientes, porque de xuru qu´aporta-yos bones remenbrances y, si quieren, puen compartiles con nos en "comentarios". ¡A ver si hai suerte! (Ya sabéis: picando enriba les semeyes, una por una, vense más grandes. Llueu, pa volver al blog, da-y na flecha cande en fondo azul del cantu riba´l tou a la izquierda)
En Cast: Gracias a la extraordinaria memoria del Sr. Enrique Granda y a la caja de sorpresas que es su archivo personal, podemos añadir otro bonito anexo a la historia. Como dijimos, lo primero que se hizo fue subir el primer tramo de cruz y fijarlo en la base de piedra y hormigón construida para ello. Como testigo por los tiempos, se introdujo también una urna con periódicos y papeles de la época y un escrito con las firmas de todos los que participaron en esta primera parte de la construcción, tanto los que portearon el material como los albañiles y canteros. Pues bueno, hoy os mostramos una copia de este documento al que se le añaden también las firmas de los vecinos de las parroquias cercanas al Sueve que ayudaron subiendo el resto de piezas meses más tarde. Nos gustaría mucho que lo viesen ellos o sus descendientes, porque seguro que les trae buenos recuerdos y, si quieren, pueden compartirlos con nosotros en "comentarios". ¡A ver si hay suerte! (Ya sabéis: pinchando sobre las fotos, una por una, se ven más grandes. Luego, para volver al blog, hay que dar en la flecha blanca con fondo azul de la esquina superior izquierda)

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Vi nuna de les fueyes les firmes de mio güelu, que morrió cuantayá, mio tíu que lo fexo esti branu y mio pá, que gracies a Dios tá bién litordu y que se alcuerda perbién de tou aquello. Gracies por ponemos estes cosines tan nuestres. Seguru que entrugando peles aldegues apaecen munchos más datos y anéudotes de esti y otros temes, sería muy prestosu velo equí escritu.

Anónimo dijo...

Gracies a vosotros por velo. Y eso ye lo que pretendemos: ser un glayíu poles coses nuestres qu´escaécense nun mundíu cada vegada más global y con prises. A ver si ente tolos reporteros d´Asturies Irredenta lo llogramos. Gracies fonderes y un abrazu:
Toño