Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

sábado, 18 de abril de 2009

Paseín por Llue



N´Ast: Güei qu´empecipiamos el fin de selmana, un encamientu de visita: l´aldeina colunguesa de Llue. A mi llamome siempres l´atención por dos coses: primeru, el caseríu, con horros y dalgunes cases típiques almiratibles, y segundo, porque a mi paezme´l pueblu más llargu d´Asturies ¡cásique dos kilómetros! correchos nos que va ún pasando por tolos barrios que lu formen. Al aportar al acabamientu pol este, atopamos un camín carreteru que llévanos al Museu del Xurásicu, por si nos presten les coses de dinosaurios. Demientres el paséu, pol pueblu o al Museu, agüeyaremos perguapes vistes, pero perdona-yme que vos ponga les que siempre me tiren más, les del Sueve.
En Cast: Hoy que empezamos el fin de semana, una recomendación de visita: la aldeina colunguesa de Llue. A mi siempre me llamó la atención por dos cosas: primero el caserío, con horreos y algunas casas típicas dignos de admiración, y segundo, porque a mi me parece el pueblo más largo de Asturias ¡casi dos kilómetros! totalmente rectos en los que va uno pasando por todos los barrios que lo forman. Al llegar al final por el este, encontramos un camino carretero que nos lleva al Museo del Jurásico, por si nos gustan las cosas de dinosaurios. Durante el paseo, por el pueblo o al Museo, veremos hermosas vistas, pero perdonadme que os ponga las que siempre me tiran más, las del Sueve.

2 comentarios:

Solsticiu dijo...

Ties razón lo de que debe ser el pueblu más llargu. Nun hai más que velu dende abaxu, la filera de cases a lo llargo del monte. Pero tá nuna situación privilexada coles vistes al Sueve, a un pasu de Llastres y Colunga. Mui guapo, sí señor.

Anónimo dijo...

Yo veíalu dende´l Sueve y ya me paecía llargo, pero un díe que fui conocelo en bici, ya me lo confirmó. Y a patuca nun te digo ná, pero lo dicho, al ver el caseríu faese muy entretenío. Esperremos que lu respeten los políticos ecoloxistes que tenemos je je je... un saludu Raúl:
Toño