Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

jueves, 30 de abril de 2009

Los Porros de Viscalluenga


N´Ast: Unos Porros que dexen alloriar pero ensín riesgu nengún pa la salú; estos nun se fumen. Desenguedeyo: na zona Cangues nomen porru, porra, porros... a cumes arredolaes que tienen una parea vertical ¡y éstos vaya si la tienen!. L´accesu, fácil dende Cuadonga, dexa conocer una de les fasteres pa mi perguapes de la media-baxa montaña de Picos d´Europa ¡llástima que los matos ten finando con ella y los sos caminos!. Cruciar mayaes como Ñarves, Ñajuentes, Soperi o Jucárabu y dempués algamar estes cumes, ye pa eso, p´alloriar: los beyos de Dobra y H.unh.umia a vista páxaru. Yo póngovos unes semeyes que nun escubran munchu; dir velo y cunta-yme. Y con bona compaña como ficimos nos, ya de 11 sobre 10.
En Cast: Unos Porros que permiten alucinar pero sin riesgo ninguno para la salud; estos no se fuman. Aclaro: en la zona de Cangas (de Onís) llaman porru, porra, porros... a cumbres redondeadas que tienen una pared vertical ¡y éstos vaya si la tienen!. El acceso, fácil desde Covadonga, permite conocer una de las zonas para mi más hermosas de la media-baja montaña de Picos de Europa ¡lástima que el matorral esté terminando con ella y sus caminos!. Cruzar majadas como Ñarves, Ñajuentes, Soperi o Jucárabu y después alcanzar estas cumbres, es para eso, para alucinar: los cañones de Dobra y Junjumia a vista de pájaro. Yo os pongo unas fotos que no descubran mucho; ir a verlo y me contáis. Y con buena compañía como hicimos nosotros, ya de 11 sobre 10.

No hay comentarios: