Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

sábado, 2 de mayo de 2009

Puertas

N´Ast: Güei, fin de selmana llargu pa dalgunos, vamos proponevos una visita a un pueblín de la estaya menos conocía del Conceyu Cabrales, la marxe dizquierda del Ríu Casaño. Dende Puertas podemos facer guapes excursiones a la rimada sur del Cuera (Braña de Tebrandi, Cabeza Buena, Peña Blanca...). Tamién tamos casi na metada de la ruta que xune l´Altu de Ortiguero con Carreña, conocía como Mirador del Urriellu, trespasando tamién por Asiegu, pueblu con perbones vistes del Picu. Les de Puertas nun sedrán de picos tan señalaos, pero les de les arispies peñes de Portudera (Redondu a manzorga la semeya y Ariscu a la drecha) camiento que son perguapes tamién. Amás, nel bar Casa Luisa (con arriendu d´apartamentos) podemos xintar llariegu, bono y arreglao y, como siempres encamiento, charrar colos paisanos pa deprender dalgún topónimu nuevu o dalguna ruta. ¡A escubrilo!
En Cast: Hoy, fin de semana largo para algunos, vamos a proponeros una visita a un pueblín de la zona menos conocida del Municipio de Cabrales, la margen izquierda del Río Casaño. Desde Puertas podemos realizar bonitas excursiones a la ladera sur del Cuera (Braña de Tebrandi, Cabeza Buena, Peña Blanca...). También estamos casi en la mitad de la ruta que une el Alto de Ortiguero con Carreña, conocida como Mirador del Urriellu, pasando también por Asiego, pueblo con muy buenas vistas del Picu. Las de Puertas no serán de picos tan notables, pero las de las bravas peñas de Portudera (Redondu a la izquierda de la foto y Ariscu a la derecha) creo que son muy hermosas también. Además, en el bar Casa Luisa (con alquiler de apartamentos) podemos comer casero, bueno y barato y, como siempre recomiendo, charlar con los paisanos para aprender algún topónimo nuevo o alguna ruta. ¡A descubrirlo!

2 comentarios:

Toral dijo...

Veo que les entraes van diendo cada vez mas seguies!!

tas cogiendo carrerilla, cosa que me presta pola vida!!

aqui un asiduo y aprendiz!! ajaj

un saluduuuu

Anónimo dijo...

Tres a la selmana, menos cuando garre vacaciones, que ya veremos. Martcharé por esoso mundos pa sacar idees je je je. Por cierto Manuel, mira la ropa que llevamos na entrada anterior. Lo que te dixe: lo importante disfrutar
Toño