Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 5 de mayo de 2009

El tren a la política

N´Ast: Toi lleendo un llibru recomendatible sobre l´Asturies del sieglu pasau ("Asturies, un sieglu al di") y prestome munchu´l comentariu sobre´l tren na primera década: tardaba de Llaviana a Xixón tres hores veinte minutos, d´Uvieo a L´Infiestu poco más de tres y de Xixón a Uvieo ¡una hora y cuarto!. N´esti puntu alcordeme del Gobiernín del Principau: pa mi que por nun molestar al Gobiernón del Estau, va pidir un AVE de principios del sieglu... XX. Paezme que los socialistes trasmontanos (d´equí) tienen llercia de los socialistes foramontanos (d´ellí), nun seya qu´éstos s´anoxen y vayan quita-yos el chollu; el Xefe de Madrid ye muchu xefe. Ya lo dixe una vegada y direlo les que faiga falta: lo menos que tien de tener un políticu, seya del partíu que seya, ye honestidá, y tar per enriba de collores políticos en dellos casos; si hai de dir a pedir que los milenta de milenta de millones d´inversión (mira-y lo de Payares) nos dexen tener un tren del sieglu XXI a los asturianos ¡vase! ¿que-yos paez mal a los del partíu y llárguente pa casa ensín puestín nengunu? pues pa casa, pero cola tiesta bien alta y la reconocencia de los tos paisanos. Pa finar: que nun se-yos escaeza a los del Gobiernín que´l so Xefe somos los ciudadanos d´Asturies, nun el qu´alenda en La Moncloa.
En Cast: Estoy leyendo un libro recomendable sobre la Asturias del siglo pasado ("Asturias, un siglo al día") y me llamó la atención el comentario sobre el tren de la primera década: tardaba de Laviana a Gijón tres horas veinte minutos, de Oviedo a Infiesto poco más de tres horas y de Gijón a Oviedo ¡una hora y cuarto!. En este punto se me vino a la memoria el Gobiernín del Principado: para mi que por no molestar al Gobiernón del Estado, va a pedir un AVE de principios del siglo... XX. Me parece que los socialistas trasmontanos (de aquí) tienen miedo de los socialistas foramontanos (de allí), no sea que estos se enfaden y les vayan a quitar el "chollo"; el Jefe de Madrid es mucho jefe. Ya lo dije una vez y lo diré las que haga falta: lo menos que tiene que tener un político, sea del partido que sea, es honestidad y estar por encima de colores políticos en algunas ocasiones; si hay que ir a pedir que los miles y miles de millones de inversión (por ejemplo lo de Pajares) nos dejen tener un tren del siglo XXI a los asturianos ¡se va! ¿que les parece mal a los del partido y te mandan para casa sin "puestín" ninguno? pues para casa pero con la cabeza bien alta y el reconocimiento de tus paisanos. Para terminar: que no se olviden los del Gobiernín que su Jefe somos los ciudadanos de Asturias, no el que vive en La Moncloa.

2 comentarios:

Toral dijo...

esto de tener la lista de los blogs coles sus actualizaciones nel miu, ye una pasada.. xq asina nun se me pasa unu!!!

pos yo de politica nun dijo na que se me calienta la boca y la liamos!

pero de la indumentaria del protagonistas de la entrada anterior, decite que sois del nuesu (del colega que va siempre conmigo y miu) estilu... jajajaja

un abrazu toño!!

Anónimo dijo...

La política nun me gusta munchu, pero hai coses tan sangrantes que nun puedo callame.
El estilu de ropa ye el más guapu¡¡¡¡ pasarela Picos d´Europa je je je.
Tamién un abrazu:
Toño