Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 4 de agosto de 2009

Inxenieros d´ayeri y güei

N´Ast: Fae años, unos cuantos años, l´artesanu constructor d´esti horru punso-y un aleru pergrande, como a toos, por dalguna razón. Fae años, unos pocos años, l´inxenieru qu´acuriosó la carretera, atalantó que lo meyor pa que nun molestara yera rinca-y un peazu esquina al aleru. Resultancia: en cuantes nortia, muéyase la xuntanza los trabes y éstos ya tan empecipiando a podrecer, polo que o igüenlos o col tiempu, adiós horru. Ye increible la de vegaes que la vida amuésanos que la universidá popular ye tan importante como la de los llibros: una y otra son complementaries.
En Cast: Hace años, unos cuantos años, el artesano constructor de este horreo le puso un alero bien grande, como a todos, por alguna razón. Hace años, unos pocos años, el ingeniero que arregló la carretera, pensó que lo mejor para que no molestara era quitarle un trozo de esquina al alero. Resultado: en cuanto llueve de Norte, se moja la unión de los trabes (vigas inferiores del horreo) y éstos ya están comenzando a pudrirse, por lo que o los reparan o con el tiempo, adiós horreo. Es increible la de veces que la vida nos demuestra que la universidad popular es tan importante como la de los libros: una y otra son complementarias.

2 comentarios:

David dijo...

Pues más claro el agua. Me acuerdo hace unos años cuando hicieron la carretera de la costa, cerca de Nuveana (Cuideiru), los ingenieros de caminos hicieron un talud tan pendiente que parecía una pared. Los paisanos del pueblu les dijeron que como no lo dejaran menos pendiente, con las primeras lluvias de otoño iba a producirse un argallu que se iban a cagar. Por supuesto, el encargado, estudiao él y listo como pocos pasó de los paisanos y siguió a lo suyo. Y efectivamente, en otoño, llovió y el talud argalló. La carretera estuvo cortada un mes, al final hicieron el talud como decían los paisanos del pueblu pero gastando diez veces mas perras.
un saludo

Anónimo dijo...

Lo de les carreteres y argallos, debe ser en tolos sitios igual, porque pa mi que pasa en toles qu´arreglen. Ta claro que son inxenieros y dalgo sabrán, pero por escuchar y facer un pocu casu nun creo que pierdan ná, siempre pué apaecer dalgún datu que non controlaben y eso nun ye que yos rebaxe lo que saben. Paciencia. un saludu:
Toño