Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

martes, 14 de abril de 2009

Llanes: les procesiones de Pría


N´Ast: Hay de congraciar a los Cacipleros del Conceyu de Llanes: la so idea de facer un aparcaderu casique enriba los Bufones de Pría, qu´algámase per una carretera que nun tendrá dos metros d´anchu, llogró facer buenes "procesiones" pa los visitantes (nes semeyes agüeyamos dalgunos de los "pasos" y de los "penitentes" que intentaben dir a pie dende el pueblu). Diba dicir que saliera-yos de baldre, pero cola multina que ta pendiente que-yos meta´l Principau por llistos, gracies al retrolique los vecinos (qu´aplaudo), ya nun va ser la cosa tan rentatible. Igual tienen otra idea: allugar l´aparcamientu xustu enriba los bufones y cobrar por llavar los coches col chorru. Dende llueu los políticos tienen camudaos tiesta y culu. Alguardemos qu´espoxiguen la chapeta, desfaigan el puñeteru aparcaderu (¡teníen de facelo coles sos manes!) y nun se-yos ocurra enanchar la calzada. Por si acasu, si dalguien pué llibranos d´esta xente... ¡socorro!
En Cast: Hay que felicitar a los Mandamases del Ayuntamiento de Llanes: su idea de hacer un aparcamiento casi encima de los Bufones de Pría, al que se llega por una carretera que no tendrá dos metros de ancho, logró formar buenas "procesiones" para los visitantes (en las imágenes vemos algunos de los "pasos" y de los "penitentes" que intentaban ir andando desde el pueblo). Iba a decir que les salieron gratis, pero con la multa que tienen pendiente por parte del Principado por listos, gracias a las protestas vecinales (que aplaudo), ya no va a ser la cosa tan rentable. Igual tienen otra idea: colocar el aparcamiento justo encima de los bufones y cobrar por lavar los coches con el chorro. Desde luego los políticos tienen cambiados cabeza y culo. Esperemos que recuperen el juicio, deshagan el puñetero aparcamiento (¡tenían que hacerlo con sus manos!) y no se les ocurra ensanchar la calzada. Por si acaso, si alguien nos puede librar de esta gente...¡socorro!

2 comentarios:

Toral dijo...

toa la puta vida lo llevo diciendo.

estoy contigo en todo!!!!

la situacion de los caleyos que van a los bufones ye lamentable, lamentable..

si estuvieren en euskadi, tendrien una buena carretera, una senda pa ir en bici y caminando.. un centro de visitantes y todo bien limpio...

y eso que cuando yo voy no va ye precisamente cuando va la mayoria de la gente.. pero no quisiera tener que ir en dias como los de semana santa o similar.. buffffff

Anónimo dijo...

Yo nun suelo dir nesos díes, pero como teníamos visita, nun se-yos pué facer un feo y nun llevalos, por ellos merez la pena velo y aguantalo... y por cierto, tamién fuimos a Fuente Dé pero con peor suerte que tú. Un saludu:
Toño