Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

jueves, 28 de mayo de 2009

Al solín



N´Ast: Aporta´l calorín y entamen a enseñase otra triba d´animalinos tarrecíos por munchos: los reptiles. Los que los atopen, faen de munches maneres: unos salen esgalopiando; otros, como la mio muyer coles culiebres, peguen un glayíu que como te garre despreveníu, ún caltria lo que siéntese nun infartu. Dalgunos, facemos-yos semeyes (como a esti machu adultu de llargatesa serrana -iberolacerta monticola- nel Babú, Sueve) y otros garrenlos pa cunta-yos les escames... lo que nun hai que facer enxamás enxamás ye enguedeyase a bastonazos con ellos como fae dalgún allocau porque nun-y presten. Muy guapos nun sedrán, pero cumplen la so función. Si nun mos llamen l´atención, siguimos el nuesu camín y llisto, caún pal so llau.
En Cast: Llega el calorín y comienzan a enseñarse otra clase de animalitos aborrecidos por muchos: los reptiles. Los que los encuentran, reaccionan de muchas maneras: unos salen corriendo; otros, como mi mujer con las culebras, dan un grito que como te coja desprevenido, uno entiende lo que se siente en un infarto. Algunos, les hacemos fotos (como a este macho adulto de lagartija serrana -iberolacerta monticola- en el Babú, Sueve) y otros los cojen para contarles las escamas... lo que no hay que hacer jamás jamás es liarse a bastonazos con ellos como hace algún insensato al que no le gustan. Muy guapos no serán, pero cumplen su función. Si nos llaman la atención, seguimos nuestro camino y listo, cada uno por su lado.

2 comentarios:

David dijo...

Coño, pues a mi parecenme muy guapos. ¿O esi macho de lagartija serrana, que por cierto afotaste muy bien, nun ye un bichu guapu?
un saludo

Anónimo dijo...

A min paezme perguapu, con un colorín acoyonante. Pero como pa gustos hai collores... la mi muyer ponse a seis metros y con culiebres a 25. Un saludu y munches gracies pola visita David.
Toño