Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

jueves, 21 de mayo de 2009

De Celoriu a Po



N´Ast: Si me dixeren que señalase un llugar del perperpreciosu (de momento) Conceyu de Llanes, nun podríe: hai un cientu. Si m´apertaren un pocu más, diciéndome, por exemplo, que lo qu´elixere dábenmelo pa mi, diría que la estaya Niembru-Llanes Villa. Como la rempuesta diba ser que nun me pasare de llistu, entos diría que de Celoriu a Po, menos, ná. Siempres m´ablucó esti tramu costa. Cola Sienda Costera perdió un pocu preciosidá, quería más los caminos antiguos, pero polo menos hai de siguir diendo a pie. La playa El Portillu, arrequexada ente praos; la de San Martín, camudante coles marees, apaeciendo y desapaeciendo; el castru del mesmu nome, imponente, allendando los sablones; el Cuera, col Torbina no más cimero... un llugar pa ver y namorase d´él (y surfear, por si interesa a dalgunos que pasen per esti blox). Les murueques de la ermita San Martín, amuésennos que dalguien atalantó qu´equí alita Dios: tamos nel Paraisu.
En Cast: Si me dijeran que destacase un lugar del muy muy precioso (de momento) Concejo de Llanes, no podría: hay cientos. Si me apretaran un poco más, diciéndome, por ejemplo, que lo que eligiera me lo daban para mi, diría que la zona Niembru-Llanes Villa. Como la respuesta sería que no me pasara de listo, entonces diría que de Celoriu a Po, menos nada. Siempre me encantó este tramo de costa. Con la Senda Costera perdió un poco de encanto, prefería los caminos antiguos, pero por lo menos hay que seguir yendo a pie. La playa de El Portillu, arrinconada entre prados; la de San Martín, cambiante con las mareas, apareciendo y desapareciendo; el castro del mismo nombre, imponente, vigilando los arenales; el Cuera, con el Torbina en los más alto... un lugar para ver y enamorarse de él (y surfear, por si interesa a algunos que se pasan por este blog). Las ruinas de la ermita de San Martín, nos enseñan que alguien pensó que aquí vive Dios: estamos en el Paraiso.

3 comentarios:

Toral dijo...

alguna alguna vez me engañaron pa dir a facer dalguna semeyuca de esos van de pie nos tableros per enrriba les oles jejeje

por cierto!! que el otru dia falando cola mio moza saltome la dulda!!

que ella dalguna vez merco na vuestra farmacia y decía que igual te conocia!

tu de los 3 de la farmacia, yes el morenu de pelu cortu, que no usa gafes, eh?? xq los hermanos son los otros dos... digo yo, no?

jajajajajjajjajaj

jajajajajaj soy un desastre pa xuntar cares y nomes!

Anónimo dijo...

vas mal: un de les gafes, rubiu, y el que dices son hermanos, yo soi el "otru" ( y no muyer), lo fundamental pa distinción: el perendengue (pendiente). Agora seguro que caes. Si t´engañaren pa facer fotos pero nun pa cargayos cola tabla... tien pinta de pesar más que la cámara (digo yo a güeyu). Un saludu y a da-y tamién al monte. A ver cuando pones dalguna fotuca.
Toño
PD: la carcasa d´agua , acoyonante.

Toral dijo...

no te digo yo!!

soy un desastron!!