Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

sábado, 16 de mayo de 2009

El Camín Encantáu




N´Ast: Pal fin de selmana, una rutina prestosa que nos dexa caltriar la mitoloxía asturiana y un de los valles con más tastu del perguapu (de momentu) Conceyu de Llanes: Ardisana. Pela carretera AS-115 (Posada-Ortigueru) tenemos qu´aportar a Puente Nuevu y equí garramos como si fuéremos pa Ricaliente. A los pocos metros algamamos a la Venta los Probes, onde dexamos el coche y podemos visitar el bar-tienda y la bolera enantes d´empecipiar la ruta. Xustu al llau del bar, ya vemos la primer talla, la Reunión de Trasgos, y xuntu a la bolera, el Xugador de Bolos. Llueu solo hai de seguir les marques PR pa dir escubriendo paisaxes típicos d´Asturies y personaxes mitolóxicos arrepresentaos con tinu pol maxín del artista llariegu Pedro Bueno. Nun se nos pué escaecer fixanos nel caseríu de pueblos como Comezán, Malatería, Palaciu, Ardisana... el garrapiellu horros de Ricaliente, p´asbabayase y, como n´esti pueblín ye onde fina la ruta, podemos parar nel Bar El Puente a refrescanos y güeyar ya incluso mercar guapes semeyes del Valle. Nes imáxenes amuésovos solo parte (sobre tou en Reunión de Trasgos) de lo qu´hai d´escubrir y les sorpreses que vos alguarden. Alcordavos: tais nun camín con encantu... y encantáu.
En Cast: Para el fin de semana, una rutina muy completa porque nos permite conocer la mitología asturiana y uno de los valles con más sabor del precioso (de momento) Concejo de Llanes: Ardisana. Por la carretera AS-115 (Posada-Ortiguero) tenemos que llegar a Puente Nuevo y aquí coger como si fuéramos para Riucaliente. A los pocos metros llegamos a la Venta los Probes, donde dejamos el coche y podemos visitar el bar-tienda y la bolera (deporte tradicional asturiano) antes de empezar la ruta. Justo al lado del bar ya vemos la primera talla, la Reunión de Trasgos, y junto a la bolera, el Jugador de Bolos. Luego solo hay que seguir las marcas PR para ir descubriendo paisajes típicos de Asturias y personajes mitológicos representados con acierto por la imaginación del artista local Pedro Bueno. No se nos puede olvidar fijarnos en el caserío de pueblos como Comezán, Malatería, Palacio, Ardisana... el grupo de horreos de Riucaliente para que a uno se le caiga la baba y, como este pueblín es el final de ruta, podemos parar en el Bar El Puente a refrescarnos y ver e incluso comprar preciosas fotografías del Valle. En las imágenes solo os enseño parte (sobre todo en Reunión de Trasgos) de lo que hay que descubrir y de las sorpresas que os esperan. Recordad: estáis en un camino con encanto... y encantado.

3 comentarios:

Veronica dijo...

Que bonito sitio, para visitar en el proximo viaje. Un saludo.

Anónimo dijo...

Seguro que aciertas, te lo recomiendo de verdad. El Valle es muy bonito y te quedan cerca lugares como la Collada del Torno (de la que ya pondré algo) con vistas impresionantes. Y claro, la costa a dos pasos. Me alegra que te haya servido de guía para elegir,que este modesto blog sirva para algo . También saludos:
Toño

Anónimo dijo...

Que fotos mas txulas.Me gustaria enlazar una en mi blog y que se pasen por aqui a verlas un par de amigos que se planteán visitarla.Un saludo de otro bloggero Astur.