Datos personales

Por una Asturies con más puxu. Per ahí per ende, per acá y acuyá, lo nueso, lo d´ayeri y lo de güei

sábado, 30 de mayo de 2009

La carretera a nenguna parte




N´Ast: Ún no quier metese colos políticos pero... Al Conceyu Cabranes (rural y perguapu), agora aporten-y perres asgaya. Una de les caberes obres fuere la carretera de Torazu a Piloña. Baxes per una calzada escomaná, ancha, de "capital" (1ª semeya), algames la caneyada de El Sierru y ... ¡finose l´arreglu!, pa dir pa Piloña a dar blincos polos restos de la carretera vieya (mira-y les semeyes). Camiento que los pueblos tienen de tar bien comunicaos pa que non muerran, pero ¿nun ye meyor un términu mediu?. Con amañar un pocu les cunetes, enanchala un pelín y asfaltala, el númberu de vecinos que la usen taríen bien servíos y col mesmu presupuestu hubieren fecho ya hasta Piloña. Y sobre tou: nun s´hubieren toyao la metada d´una biesca castaños, con dalgún centenariu; el restu baltiaranlu si nel futuru finen la carretera col mesmu anchu. La tiesta ta pa cavilgar, nun solo p´amosala nes elleiciones.
En Cast: Uno no quiere meterse con los políticos pero... Al Concejo de Cabranes (rural y hermoso), ahora le llega dinero abundante. Una de las últimas obras fue la carretera de Torazu a Piloña. Bajas por una calzada grande, ancha, de "capital" (1ª foto), llegas al cruce de El Sierru y ... ¡se acabó el arreglo!, para ir a Piloña a dar botes por los restos de la carretera antigua (mirad las fotos). Creo que los pueblos tienen que estar bien comunicados para que no mueran, pero ¿no es mejor un término medio?. Con arreglar un poco las cunetas, ensancharla un poquito y asfaltarla, el número de vecinos que la usan estarían bien servidos y con el mismo presupuesto hubieran hecho ya hasta Piloña. Y sobre todo: no se hubieran cargado la mitad de un bosque de castaños, con alguno centenario; el resto lo tirarán si en el futuro terminan la carretera con el mismo ancho. La cabeza está para pensar, no solo para enseñarla en las elecciones.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

ES UNA CARRETERA QUE DA SERVICIO AL ULTIMO VECINO DEL CONCEJO, ES UNA LASTIMA QUE NO CONTINUE HASTA EL EMPALME, EN PILOÑA. SOY UNA ENAMORADA DE ESA ZONA

Anónimo dijo...

me encanta el sitio, estaria de primer mundo que llegara al empalme de pilona.