N´Ast: Que la muerte iguálanos a toos llévenlo canciando los poetas dende la Edá Media polo menos. Y nesi trance, que menos qu´asegurase´l pasu a la vida eterna de cualisquier mou: anque´l pudiente sofite la relixión “oficial”, meyor amparase tamién na de los aldeanos por si acasu. Pa ello, na meyor qu´allugar na puerte´l palaciu (Inguanzu, Cabrales, sieglu XVII) simboloxíes d´ambes creyencies, una vela al Dios cristiano (la cruz) y otra al Dios Sol (rosetes y ruedes solares), asina la salvación ta más cerque. Ricos y probes, estremaos na esistencia ante´l pruyimientu d´un cambéu de suerte nes sos vides y xuníos frente un mesmu destín.
En Cast: Que la muerte nos iguala a todos lo llevan cantando los poetas desde la Edad Media por lo menos. Y en este trance, que menos que asegurarse el paso a la vida eterna de cualquier manera: aunque el pudiente apoya la religión “oficial”, mejor protegerse también en la de los aldeanos por si acaso. Para ello, nada mejor que colocar en la puerta del palacio (Inguanzu, Cabrales, siglo XVII) simbologías de ambas creencias, una vela al Dios cristiano (la cruz) y otra al Dios Sol (rosetas y ruedas solares), así la salvación está más cerca. Ricos y pobres, separados en la existencia ante el deseo de un cambio de suerte en sus vidas y unidos frente a un mismo destino.
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